اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

آیا تاکنون نام کابینت ترموفویل را شنیده اید؟ آیا از ویژگی های آن آگاه هستید؟ همانطور که می دانید کابینت یکی از اجزای آشپزخانه است که عدم حضور آن باعث ایجاد هرج و مرج و نابسامانی شده و به عنوان عضوی ضروری در دکوراسیون آشپزخانه علاوه بر ایجاد زیبایی, به مرتب بودن فضای آشپزخانه نیز کمک می کند. کابینت ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که رایج ترین آن چوب ام دی اف است. کابینت ام دی اف به دلیل مقاومت و طول عمر بالا در آشپزخانه های امروزی کاربرد فراوانی دارد. این نوع کابینت ها با روکش های طبیعی و مصنوعی مختلفی از جمله ملامینه, اکریلیک, ترموفویل, وینیل و HPL روکش می شوند و هر کدام قابلیت های منحصر بفرد خود را دارا می باشند.

یکی از انواع روکش های کابینت ام دی اف ترموفویل است که اصولاً بر روی درب کابینت قرار می گیرد. برای ساخت درب های ترموفویل لایه ای نازک از جنس وینیل تحت فرآیند چسبی, حرارتی بر روی تخته چوب ام دی اف قرار می گیرد. این روکش ها در طرح ها و رنگ های متنوعی بوده و زیبایی بی نظیری به فضای آشپزخانه میبخشند. درب کابینت ترموفویل دارای معایب و مزایای مخصوص به خود می باشد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

کابینت


درب کابینت ترموفویل دارای مزایای زیر می باشد:

  • درب کابینت ترموفویل دارای سطحی صاف, یکدست و بدون درز می باشد. این درب های روکش شده با وینیل به عنوان یک محصول پلاستیکی در برابر نفوذ نم و رطوبت مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نمی شوند.
  • کابینت ترموفویل از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است و با هزینه ای اندک می توان دکوراسیون آشپزخانه را با این نوع کابینت ها زیبا کرد.
  • روکش های ترموفویل دارای طرح ها و رنگ های زیبایی هستند که با توجه به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون آشپزخانه انتخاب می شوند.
  • تمیز نمودن کابینت روکش شده با ترموفویل بسیار آسان است به نحوی که به راحتی با یک دستمال نرم و مرطوب می توان لکه ها را از روی آن پاک کرد.

کابینت

از معایب روکش ترموفویل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کابینت های ترموفویل در صورتی که ضربه ناگهانی به آنها وارد شود آسیب میبینند و پوسته پوسته می شوند. لبه های درب این نوع کابینت بیشتر در معرض آسیب هستند.
  • این کابینت ها نسبت به حرارت مقاومت بالایی ندارند و نباید در معرض گرما و حرارت قرار گیرند. روکش وینیلی که بر روی درب این کابینت ها قرار گرفته است اگر در معرض گرما قرار گیرد بلند می شود.
  • کابینت ام دی اف روکش شده با ترموفویل قابل رنگ آمیزی نمی باشد و در صورت آسیب دیدن باید یک روکش ترموفویل دیگر بر روی آن قرار داد که اینکار از نظر اقتصادی مقرون بصرفه نیست. بهترین کار خرید درب ترموفویل جدید است.
  • ترموفویل لایه ای نازک از جنس وینیل است به همین دلیل در برابر پوسته پوسته شدن مقاومت پایینی دارد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>