اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت درب شیشه ای در مقایسه با مدل های معمولی ظاهری متفاوت و شیک تر دارد و در صورت اجرای یک نورپردازی مختصر، نمای آشپزخانه و اشیاء درون خود را جذاب تر نشان می دهد. انتخاب کابینت آشپزخانه با درب شیشه ای کاملاً سلیقه ایست. افراد یا از این نوع مدل متنفر هستند یا به آن علاقه دارند. این نمونه دارای یک ساز و کار ویژه نسبت به سایر مدل ها می باشد.

آن ها به شما این امکان را می دهند که همه چیز را به صورت منظم درون آنها بچینید و به نمایش بگذارید. البته نوع شیشه ای که در این نوع مدل ها به کار برده می شود، متفاوت است.

برخی شیشه ها مات و شطرنجی هستند و اشیاء از پشت آنها نمایان نیست و برخی دیگر شفاف بوده، به نحوی که اشیاء قابل رویت می باشند. در ساخت درب کابینت از انواع مختلف شیشه استفاده می شود که در زیر به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشید.

کابینت

انواع شیشه درب کابینت

  • شیشه شفاف

شیشه شفاف رایج ترین و پر کاربردترین نوع شیشه در ساخت کابینت است. این شیشه با تمام مدل ها و دکوراسیون های مختلف آشپزخانه تطابق دارد. شیشه شفاف برای درب انتخابی، کلاسیک و مطمئن است و با توجه به طرح کابینت های امروزی، نمایی زیبا و شیک ایجاد می کند.

یکی از معایب این نوع شیشه این است که لکه و اثر انگشت بر روی آن می ماند بنابراین همیشه باید درب ها را تمیز و درخشان نگه داشت. علاوه بر آن این شیشه ها تمام وسایل داخلی را در معرض دید می گذارند، پس چیدمان آنها باید به صورت مرتب و منظم صورت گیرد تا شلوغی و هرج و مرج به چشم نخورد.

  • شیشه مات

اگر به دنبال نوعی از شیشه هستید که محتوای کابینت آشپزخانه شما را تا حدی پنهان کند، شیشه مات بهترین گزینه است. شیشه مات، شیشه ایست که سطح آن توسط شن یا ماسه ای که با فشار زیاد پاشیده می شوند، مات می گردد. این نوع شیشه دارای ظاهری خنک و سطحی صاف می باشد که برای تمام دکوراسیون های مدرن مناسب است.

به خاطر داشته باشید مات بودن شیشه دلیلی برای پنهان نمودن اشیاء نمی باشد. شاید مهمانان شما قادر باشند جزئیات کابینت شما را تا حدی ببینند، بنابراین سعی نکنید شلوغی آن را با شیشه های مات پوشش دهید. یکی از مزیت های شیشه مات این است که می توان آن را در طرح ها و الگوهای متفاوت مورد استفاده قرار داد.

کابینت

  • شیشه های بافت دار

شیشه های دارای بافت نوع دیگری از شیشه برای ساخت درب کابینت محسوب می شوند. این شیشه ها توسط قالب و الگوهای مختلف به صورت برجسته در می آیند. این شیشه ها از نظر بصری و لمسی تأثیرگذار هستند و می توان آن ها را طبق سلیقه در طرح های متنوع انتخاب نمود.

به عنوان نمونه، شیشه های بارانی یکی از دوست داشتنی ترین نوع شیشه هستند که حال و هوای روزهای بارانی را تداعی می کنند. از مزایای استفاده از این شیشه برای درب، می توان به نماندن اثر انگشت و لکه بر روی آن و از معایب آن می توان به یکنواخت شدن و از مد رفتن آن اشاره نمود.

شیشه طرح دار برجسته نیز نوعی شیشه ی دارای بافت است که ظاهری جذاب و خاص دارد. این شیشه ها دارای طرح های منظمی هستند که ظاهری دست ساز به آنها بخشیده است. آن ها یادآور دکوراسیون آشپزخانه های قدیمی هستند که حسی سنتی، گرم و صمیمی را تداعی می کنند.

کابینت

  • شیشه های سربی

این نوع شیشه به دلیل وجود مقادیر زیادی سرب در ساختار خود، به طور بی نظیری شفاف است. این شیشه ها بسیار لوکس هستند اما به دلیل قیمت بالای آن، به سختی پیدا می شوند.

  • شیشه رنگی

استفاده از این شیشه ها هم در آشپزخانه هایی با سبک سنتی و هم در سبک های مدرن مناسب می باشد. این شیشه ها از درون رنگ شده و از بیرون جلای زیبایی دارد. نظافت این شیشه ها راحت است و به دلیل رنگی بودن، لکه ها کمتر نمایان هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>