اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت ها با درب های شیشه ای علاوه بر مواردی که ذکر شد، می توانند در فضاهای مختلف آشپزخانه قرار بگیرند که بعضی از این مکان ها را در ذیل معرفی می کنیم.

  • در برخی از آشپزخانه ها جزیره وجود دارد که در زیر آن کابینت نصب شده. استفاده از درب شیشه ای در این قسمت می تواند ایده خوبی باشد.
  • در آشپزخانه هایی که پنجره در آن ها بیشتر از دیوار است، می توان برای زیبا تر شدن محیط، از کابینت های شیشه ای به جای پنجره استفاده کرد.
  • اوپن ها نیز از قسمت هایی هستند که می توان در زیر آن ها کابینت نصب کرد. درب شیشه ای در این قسمت نیز می تواند زیبا باشد.
  • در آشپزخانه های فاقد اوپن می توان برای جدا کردن آشپزخانه با سالن پذیرایی و قسمت های دیگر خانه، از کابینت با درب های شیشه ای به عنوان پارتیشن یا جدا کننده استفاده کرد.
  • در آشپزخانه می توان کمدهای بزرگ یا شلف هایی با درب شیشه ای نصب کرد. این کمدها فضای زیادی دارند و علاوه بر اینکه می توان ظروف غذاخوری را داخل آن جا داد، می توان به عنوان ویترین نیز از آن استفاده کرد و ظروف تزئینی زیبایی را در آن قرار داد.

کابینت

گزینه های متعددی برای انتخاب نوع شیشه درب وجود دارد اما نکته اصلی این است که با توجه به نوع کاربرد، شیشه را باید انتخاب نمائید. مثلاً اگر می خواهید اشیاء در معرض دید باشند، باید از شیشه شفاف استفاده کنید و در مقابل اگر علاقه ندارید کسی آن ها را ببیند باید شیشه مات را انتخاب نمائید.

شیشه، مناسب ترین متریال برای جایگزین نمودن انواع درب است. اگر از کابینت های قدیمی آشپزخانه خود خسته شده اید، نیازی به عوض نمودن کل آن ها نیست. تنها با ایجاد تغییر در ظاهر درب آنها می توانید دکوراسیون آشپزخانه را دگرگون کنید. استفاده از شیشه در درب و اجرای نورپردازی، نمایی بسیار شیک و جذاب در آشپزخانه ایجاد می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>