اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چوب کاج روسی

چوب کاج روسی

کشور روسیه به عنوان یک کشور غنی از چوب های با کیفیت فوق العاده و یکی از بهترین مراکز معماری چوبی در سطح جهان از قرن ده تا دوازده شناخته می شود. این کشور بزرگ ترین سنت ساختمان های چوبی را از خانه های ساده چوبی شخصی گرفته تا کلیساهای دیدنی ادامه داده است.

در بعضی از مناطق روسیه ساختارهای چوبی موجود قدمت تقریبا هفتصد ساله دارند. و به طور سنتی تمام ساختمان های چوبی از زمان های باستان تا به امروز با استفاده از درخت های مخروطی شمالی ساخته شده اند.

در دنیای شمالی، یعنی در سیبری مرکزی، تابستان ها بسیار کوتاه و زمستان ها بسیار سرد هستند، بنابراین درخت ها بسیار به سرعت کمی رشد می کنند و موجب می شود کیفیت چوب این منطقه بسیار بهتر باشد، اگرچه چگالی چوب سیبری در مقایسه با گونه های اروپایی دو برابر است.

علاوه بر این به دلیل تابستان های خشک با دوره های رویشی کوتاه، در مرحله اولیه توسعه درخت ها، کاسه های آن ها باعث سایه زدن برش ها می شوند و باعث می شود که چوب های موجود در کنده های کاج کمتر چسبنده باشند.

کاج سفید روسی یکی از انواع این کاج است که در دوردست های شمال روسیه در منطقه ای به نام فرشته رشد می کند. آن جا بسیار سرد است و در نتیجه چوب آهسته رشد می کند، به این معنی که یکی از قوی ترین کاج های اطراف است اما یکی از گران ترین آن ها نیز هست.

بیشترین استفاده به چوب کاج نسبت داده می شود که ثابت شده بهترین گزینه برای ساخت خانه های چوبی هم از نظر هزینه و هم کیفیت است. بهترین کیفیت چوب از کاج هایی است که در مناطق شمالی روسیه رشد می کنند. این چوب دارای چوب های متراکم باریک حلقه و دارای ده تا چهارده عدد حلقه در سانتی متر است. تراکم چوب متوسط است.

کاج روسی یک درخت مخروطی بزرگ است که با قطر کاسه سی تا پنجاه اینچ رشد می کند و نود تا صد و سی متر طول دارد.چوب کاج روسی یک چوب قوی، فشرده و با مقاومت بالا است که در کف سازی و ساخت مبلمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چوب کاج نسبت به گرم شدن چوب مقاوم است و رنگ مایل به قرمز با تنالیته رنگ بنفش تیره تر دارد.

این چوب دارای سطحی صاف با بافتی یکنواخت است. انواع مختلفی از کاربردهای این نوع چوب از قبیل مبلمان مرغوب، طراحی داخلی و خارجی، سازهای موسیقی و حکاکی وجود دارد و این لیست بی پایان است. کیفیت، طبیعت چسبندگی و خصوصیات مختلف دیگر آن بررسی شده است ونشان می دهد این ماده را به عنوان یک ماده ایده آل برای کارهای ساختمانی درجه یک مناسب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>