اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اگر استایل رترو را دوست دارید، می توانید رنگ هایی را با هم ترکیب کنید که سلیقه شخصی شما را نشان می دهند. با هایلایت های قرمز رنگ، کابینت آشپزخانه شما دقیقا همانطوری که می خواهید روحیه و شخصیت خود را نشان بدهید، به نظر می آیند.

کابینت

ایجاد تناقض
با اضافه کردن یک جزیره روشن در وسط آشپزخانه می توانید تغییری اساسی ایجاد کرده و ظاهر کسل کننده و کلاسیک آشپرخانه را حذف کنید. رنگ های قوی باعث ایجاد طراوت، شادی و موج مثبت در این قسمت می شوند، رنگ های تیره تر ظاهری رسمی و زیبا فراهم می کند و هنگامی که این دو حالت با یکدیگر ترکیب شوند، نتیجه دیدنی خواهد بود! هنگامی که صحبت از کابینت های متنافض و متفاوت می شود، بسیاری از افراد برای قسمت پایین کابینت رنگ تیره انتخاب می کنند و برای قسمت بالاتر رنگ روشن را به کار میبرند. با استفاده از سایر رنگ ها نیز آشپزخانه هماهنگ با رنگ جزیره خواهد شد. به محض اینکه بعد از اعمال تغییر، وارد آشپزخانه میشوید، متوجه تفاوت آشکار حاصل شده خواهید شد. این تفاوت در روحیه شما تأثیر دارد و موج مثبت منتقل می کند.

روشنایی
نور برای آشپزخانه شما بسیار مهم است چرا که شما نمی خواهید برای پخت غذا در مکانی تاریک بمانید که نه به شما الهام می بخشد و نه شما را هیجان زده می کند. با ترکیب رنگ های طبیعی چوب و پارچه های سفید، تمام آشپزخانه روشن و انرژی جدیدی منتقل خواهد شد.

کابینت

استفاده از آویز در آشپزخانه
آویز کردن قطعات و وسایل آشپزخانه به نظر می رسد بسیار پر طرفدار باشد زیرا در همه جا می توانیم ایده های زیادی در این رابطه ببینیم. هنگامی که صحبت از کابینت های دو رنگ می شود، شما می توانید این آویز ها را بر روی دیوارهای سفید آویزان کنید و فضایی غیر معمول پدید بیاورید! کابینت هایی که پس زمینه تیره دارند، تناقض ایجاد می کنند و کل ترکیب در کنار هم بسیار خاص و ویژه به نظر می رسد. پیشنهاد می شود دو رنگ خنثی انتخاب کنید تا هم نمایی آرامش بخش و هم تیز و برنده ایجاد کند. کابینت های خاکستری تیره و روشن نمایی حنثی دارند و به آشپزخانه شما جلوه میبخشند.

دکوراسیون دریایی
آیا تا به حال ترکیب آبی نفتی و سفید انتخاب خوبی نبوده است؟ احتمالا خیر. اکنون، با اضافه کردن رنگ آبی و سفید به کابینت های آشپزخانه، می توانید فضایی دریایی خلق کنید و حتی می توانید از جلوه ساحلی که به نسبت غیر معمول است استفاده نمائید! می توانید از ترکیب های متنوع آبی و سفید برای خلق کابینت های ساحلی در آشپزخانه بهره ببرید.

کابینت

فضای رسمی
با در نظر گرفتن این نکته که تمام فضا نباید با رنگ های تند و روشن رنگ آمیزی شود، شما می توانید از گزینه رسمی برای کابینت های خود استفاده کنید. از چوب های مشکی و تیره برای کابینت آشپزخانه های سنتی استفاده کنید و چنانچه فضایی باز با نور طبیعی دارید، نگران رنگ تیره آنها نباشید. تصویر کابینت های تیره را ببینید تا بیشتر این گزینه جالب را بررسی کنید.

پاشیدن رنگ
اگر طرفدار تناقض و شکستن قوانین هستید، می توانید مقداری رنگ به گوشه و کنار کابینت اضافه کنید. رنگ زرد و سفید و یا سبز در کنار کابینت سفید انتخابی عالی است. اگر طرفدار سادگی نیستید، بر کابینت تک رنگ خود، هر رنگی که دوست دارید بپاشید!

کابینت

طرح کلاسیک
می توانیم از طرح های بی شماری صحبت کنیم اما شاید ترکیب سیاه و سفید تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید. این ترکیب هم تناقض ایجاد می کند که بسیار واضح است و هم چند منظوره بوده و هرگز از مُد نمی افتد. با استفاده از درب های کابینت دو رنگ، به نمایی زنده و جذاب برسید. ترکیب سیاه و سفید برای آشپزخانه ترکیب بسیار زیبا و مطلوبی است.

کابینت های دو رنگ امروزه بسیار پر طرفدار هستند چرا که می توانند با هر استایلی هماهنگ شوند و کل آشپزخانه را زیباتر کنند. ارتقاء خانه به این شکل مزایای بی شماری دارد و یکی از این مزیت ها احساسی است که منتقل می کنند. یک آشپزخانه بیش از حد ساده باعث کسل شدن شما می شود. محیط به طرز قابل ملاحظه ای بر روحیه شما تأثیر می گذارد، از این رو پیشنهاد می شود اطراف خود را همواره با دکوراسیون خوب احاطه کنید! کابینت های دو رنگ آشپزخانه، انتخابی فضا ساز هستند. چنانچه قدم بعدی شما کابینت های دو رنگ آشپزخانه است و از انتخاب خود مطمئن نیستید، به آسانی می توانید با یک طراح با تجربه تماس بگیرید و یا به دنبال طرح های مربوط به ظاهر آشپزخانه خود و یا ظاهری که مطلوب شما است باشید. برای این ارتقاء آماده و دست به کار شوید!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>