اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت یکی از فاکتورهای موثر در ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه می‌باشد و تصور یک آشپزخانه بدون حضور آن امری غیر ممکن است و تصویری شلوغ و درهم از آشپزخانه را در ذهن تداعی می‌کند. امروزه با گسترش علم و تکنولوژی انواع مختلفی از کابینت تولید و به بازار عرضه می‌گردند. مدل های امروزی دارای ویژگی ها و قابلیت هایی هستند که نسبت به نمونه های پیش از خود هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربرد ایده آل تر می باشند.

تنوع طرح، رنگ و جنس کابینت ها به اندازه ای بالاست که به راحتی می توان از آن ها در آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کرد و فضا را بزرگ تر جلوه داد. کابینت های رنگ روشن و براق نقش بسیار مهمی در انعکاس نور و روشن تر کردن فضا ایفا می کنند، از این رو دیگر هیچ نگرانی در مورد انتخاب این المان ضروری برای آشپزخانه های مختلف وجود ندارد.

کابینت ها از متریال های مختلفی ساخته می‌شوند از جمله ام دی اف, چوب, لمینت, پی وی سی, های گلاس, پلی گلاس و …. در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی انواع کابینت پرداخته شد، هم اکنون در این نوشته قصد داریم یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین نوع را تحت عنوان کابینت پلی گلاس به شما معرفی کنیم. پلی گلاس در مقایسه با هایگلاس مقاومت بالاتری داشته و از نظر زیبایی نیز برتر بوده و سطحی صاف تر و مقاوم تر را به نمایش می گذارد.

کابینت

برای ساخت کابینت پلی گلاس یک لایه پلی استر بر روی سطح MDF که دو طرف آن با ملامین پوشیده شده است قرار می‌گیرد. رنگ نهایی آن نیز با توجه به رنگ لایه ملامین که زیر پوشش پلی استر قرار گرفته است تعیین می‌شود و شکل ظاهری آن شبیه به شیشه است اما وزن آن نسبت به شیشه سبک تر و مقاومت آن بالاتر می‌باشد. وجود روکش پلی استر در سطح کابینت ها باعث ایجاد ویژگی های منحصر بفردی در آنها شده, به همین دلیل کابینت پلی گلاس از جمله بهترین کابینت ها در بین سایر کابینت ها شناخته شده است.

در ورق های پلی گلاس می توان حالت مات و براق را به طور همزمان ایجاد نمود و همین امر عاملی موثر در زیبایی کابینت های پلی گلاس محسوب می‌شود. کابینت پلی گلاس به صورت تک رنگ یا ترکیبی از دو رنگ طراحی و ساخته می‌شود و سطح آن صاف و براق بوده و نور طبیعی یا نور لامپ را منعکس می‌کند. به همین دلیل استفاده از این کابینت ها در آشپزخانه های کوچک باعث روشن تر و بزرگ تر نشان دادن فضا می‌شود.

علاوه بر زیبایی بی نظیری که کابینت پلی گلاس به خود اختصاص داده و از سایر نمونه ها متمایز شده, مقاومت بالای آن از دیگر ویژگی های منحصر بفردی است که می توان به آن اشاره نمود. این مدل به کابینت ضد خش معروف است و به راحتی بر روی آن جای خراش نمی ماند. استفاده از این نوع کابینت ها باعث زیبایی و تمیزی آشپزخانه شده و سالیان سال بدون ایجاد تغییر رنگ و یا پوسیدگی سالم خواهند ماند.

کابینت

کابینت پلی گلاس در طرح ها و رنگ های متفاوت ساخته می‌شود و با انواع دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی دارد. از این رو با توجه به اهمیت دکوراسیون داخلی در دنیای امروز، این کابینت ها به خوبی نیاز مشتریان را برطرف می سازند و با تمام سلیقه ها سازگاری دارند. این کابینت ها طول عمر بالایی دارند و از ویژگی آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وزن آن ها بسیار سبک است اما مقاومت و انعطاف پذیری آن ها بالا می‌باشد.
  • تمیز نمودن آن بسیار آسان است و با یک دستمال مرطوب می توان گرد و غبار و آلودگی را از روی سطح تمیز نمود.
  • سطح این کابینت ها در مقایسه با نمونه های گلاس صیقلی تر و براق تر است.
  • مقاومت کابینت پلی گلاس در برابر تغییرات دمایی ثابت میماند.
  • آن ها مقاومت زیادی در برابر اشعه خورشید و مواد شیمیایی از جمله پاک کننده ها و مواد شوینده دارند.
  • پلی گلاس آنتی باکتریال است و امکان رشد قارچ و کپک در آن وجود ندارد.
  • مقاومت آن در برابر ضربه, خط و خش بسیار بالا می‌باشد.
  • این نوع کابینت آب و رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و دچار پوسیدگی نمی‌شود.

کابینت

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>