اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه است که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه می شود. کابینت ها در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته و با روکش های مختلفی مزین می شوند. کابینت هایی که با طرح چوب ساخته می شوند فضایی گرم و صمیمی در آشپزخانه ایجاد کرده و طبیعت را وارد خانه می کنند. به دلیل بالا بودن هزینه چوب طبیعی امروزه در صنعت کابینت سازی از MDF برای ساخت کابینت استفاده می شود. ام دی اف بر پایه چوب و رزین تحت حرارت و فشار بالا تولید می گردد, این فیبر متشکل از خرده چوب مقاومت بالایی داشته و برای روکش کاری آن از متریال های مختلف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.

انواع روکش مصنوعی شامل اکریلیک, فویل, وینیل و HPL بوده و روکش های طبیعی نیز از چوب طبیعی ساخته می شوند. روکش های مصنوعی مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف از جمله رطوبت, مواد اسیدی, تغییر رنگ, پوسته پوسته شدن و … دارند و در ساخت کابینت های مدرن امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش ها در مقایسه با روکش طبیعی طول عمر بالاتری داشته و با طرح های مختلف مناسب هر نوع دکوراسیون آشپزخانه می باشند.

کابینت

روکش های طبیعی برای روکش کاری درب کابینت های ساده یا ابزار خورده مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش ها توسط پرس های نجاری به همراه چسب در دمای 58 درجه سانتی گراد بر روی سطوح ام دی اف چسبانده می شوند. روکش کاری سطوح MDF با چوب طبیعی ساده ترین روکش کاری کابینت به شمار میرود. روکش های طبیعی دارای طرحی زیبا با بافت های طبیعی چوب هستند که زیبایی بی نظیری را در فضای آشپزخانه ایجاد مینمایند.

روکش طبیعی به ورقه ها و لایه های نازک تهیه شده از چوب طبیعی گفته می شود. این روکش ها دارای نقش و نگارهای بسیار زیبا با بافت های کاملاً طبیعی می باشند. از روکش های طبیعی برای پوشش ورق های چوبی فشرده مانند MDF, تخته لایه, نئوپان و تخته فیبر استفاده می شود. علاوه بر آن این روکش ها برای طراحی دکوراسیون منزل از جمله دیوارکوب نیز کاربرد دارند. روکش های چوبی دارای زیبایی بی نظیری هستند و مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرند.

کابینت

روکش های ساخته شده از چوب طبیعی در مقایسه با روکش های مصنوعی مقاومت بسیار پایینی دارند و در برابر حرارت, رطوبت, مواد شیمیایی, ضربه, فرسایش و پوسته پوسته شدن دچار آسیب می شوند, به همین دلیل این روکش ها نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. انواع کابینت ام دی اف که با چوب طبیعی روکش می شوند نباید در معرض نم و رطوبت قرار گیرند زیرا آسیب دیده و طول عمر آنها کاسته می شود. قابلیت انحنای روکش های طبیعی بسیار پایین است و آنها اصولاً بر روی سطوح پهن چسبانده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>