اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

مهم ترین وسیله در آشپزخانه کابینت است و اکثر افراد سعی می‌کنند کابینت آشپزخانه خود را از بین مدرن ترین و لوکس ترین کابینت ها انتخاب کنند. کابینت ها در انواع مختلفی از جمله ام دی اف, پی وی سی, هایگلاس, پلی گلاس, تمام چوب و … ساخته می‌شوند که از بین تمام آنها کابینت های ام دی افی که با متریال های مختلف روکش می‌شوند رواج بیشتری دارند. امروزه کابینت هایگلاس و پلی گلاس جزء پرکاربردترین کابینت ها هستند و نمایی شیک, تمیز و زیبا به آشپزخانه می دهند. اما اگر به دنبال کابینتی متفاوت و مطابق با سبک مدرن در دنیای پیشرفته امروزی هستید کابینت های فلزی بهترین گزینه می‌باشند.

کابینت

کابینت فلزی اصولا از جنس استیل ضد زنگ تولید می‌شود. این کابینت ها یا به صورت تمام استیل و یا از قرار دادن ورق های فلزی بر روی تخته چوب ساخته می‌شوند. کابینت فلزی در مدل ها و طرح های متنوعی طراحی و ساخته شده و طول عمر آنها بسیار بالا می‌باشد.


دوام و طول عمر کابینت استیل نسبت به سایر کابینت ها بالاتر می‌باشد. این کابینت ها در صورت نگهداری و مراقبت سالیان سال مانند روز اول باقی خواهند ماند و دچار پوسیدگی و یا رنگ پریدگی نمی‌شوند. برای تمیز کردن کابینت استیل باید از یک دستمال مرطوب نخی استفاده کرد و برای برطرف نمودن ذرات و لکه های چربی از روی آن بهتر است اسپری پاک کننده به کار برد.

کابینت


کابینت های استیل ضد زنگ هستند و با مقاومت بالایی که در برابر نم و رطوبت دارند هیچ گاه دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی‌شوند. استفاده از این نوع کابینت ها در آشپزخانه هایی که مدام با آب سر و کار دارند گزینه ای بسیار مناسب است.


یکی از معایب این کابینت اشپزخانه این است که سطح آن نسبت به خط و خش مقاومت پایینی دارد. به همین دلیل نیازمند احتیاط و مراقبت می‌باشد و برای تمیز کردن آن نباید از سیم ظرفشویی استفاده نمود. برخورد هر نوع اشیاء نوک تیز با سطح این کابینت ها باعث آسیب رساندن به آنها می‌شود, بنابراین باید در استفاده از آنها احتیاط لازم را رعایت کرد. از دیگر معایب استفاده از کابینت استیل به جا ماندن اثر انگشت و لکه بر روی آنهاست که می توان با دستمالی مرطوب آنها را تمیز کرد.

کابینت

کابینت استیل در مقایسه با تمام کابینت های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد زیرا دوام و طول عمر آن بالاتر است و از متریال گران قیمت فلز ساخته می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر بفرد استیل این است که با هر نوع متریالی از جمله سنگ و چوب هماهنگی دارد. مثلا می توان درب کابینت استیل را چوبی انتخاب کرد یا برای کابینت های استیل کانتر سنگی انتخاب نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علیرضا مهدی خشویی :
سلام خسته نباشید من برای آشپزخانه مطبخ یک عدد سینک دوگانه بامتداد طول ۱/۵در ۶۰ با کابینت زیر سینک مدل جدید و خشکل با رنگ طلایی نیاز دارم لطفا در این زمینه بنده ر‌و راهنمایی بفرمایید با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>