اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت های تک رنگ رایج ترین و محبوب ترین نوع کابینت محسوب می شوند اما کابینت دو رنگ جذاب تر بوده و بر جلوه بصری آشپزخانه می افزاید. هماهنگ کردن کابینت های دو رنگ چه مدرن، چه سنتی بسیار آسان است. تنها با یک چیدمان خوب، می توان کابینتی جادار داشت و از داشتن آن بر خود بالید! چنانچه ظاهر غیر رسمی آشپزخانه شما کسالت آور است و به دنبال تغییر یا تناقضی جدید هستید، کابینت های دو رنگ باید برای شما اولویت اول باشند. با اضافه کردن تنوع رنگ، شما می توانید قسمت های مشخصی از آشپزخانه را که دوست دارید به نمایش بگذارید تا تمام فضا مرتب و شیک به نظر برسد.

کابینت های دو رنگ در آشپزخانه با این عنوان به خوبی خود را معرفی می کنند، کابینت هایی که در دو رنگ یا بیشتر نقاشی شده و با استایل خاصی با یکدیگر ترکیب می گردند. کابینت های خاکستری و سفید رنگ یک مثال عالی برای چنین کابینت هایی هستند. البته بعضی از طراحان از کابینت های چند رنگ استفاده می کنند. بعضی از طراحان نیز بر کانتر جزیره آشپزخانه تمرکز نموده و آن را متفاوت از دیگر قسمت های آشپزخانه رنگ می کنند. البته، دیگر طراحان بر قسمت های کلیدی و اصلی تمرکز نموده و این قسمت ها رنگ های متفاوت به خود می گیرند. هدف از ساخت کابینت های دو رنگ، جلوه گر کردن قسمت خاصی از آشپزخانه، ایجاد جذابیت و به وجود آوردن فضایی آرامش بخش برای گذران وقت در آشپزخانه است.


چرا بهتر است برای آشپزخانه کابینت دو رنگ انتخاب شود؟
مدت زمان نسبتا زیادی است که کابینت دو رنگ مورد استقبال قرار گرفته است. پیشنهاد می شود از استایل ها و رنگ های متفاوت درون آشپزخانه خود استفاده کنید. با این روش، نه تنها به استایلی کاملا جدید و متفاوت از فضای در دسترس میرسید بلکه فضایی صمیمانه و دنج به وجود می آورید که میل شما را برای گذراندن زمان بیشتر در آشپزخانه تقویت می کند. طرح های فوق العاده ای در این زمینه وجود دارند که در حال گسترش هستند زیرا این کابینت ها بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند.

کابینت

رایج ترین کابینت
در طی سال های اخیر، استفاده از کابینت های رنگی در آشپزخانه بسیار رایج شده است. بیجا نیست اگر بگوییم در بیشتر طراحی های هدفمند از دو رنگ استفاده می شود چرا که در این حالت می توانیم به زیبایی بصری فوق العاده و ترکیبی عالی برسیم. استفاده از دو رنگ در خانه بسیار آسان تر و ساده تر از آن چیزی است که فکر میکنید. تنها کاری که باید انجام دهید در نظر گرفتن تعدادی ایده است که مناسب وسایل خانه و کفپوش باشد.

در هنگام استفاده از کابینت های این چنینی، حواستان باشد از رنگ دوم به عنوان رنگ پس زمینه و غالب استفاده کنید. قسمت مشخصی از آشپزخانه خود را انتخاب کنید و در آن قسمت سعی کنید از رنگ متفاوت استفاده نمائید. شما همچنین می توانید برآمدگی های کابینت را تیره تر کنید تا دو طرف کابینت واضح تر به نظر بیایند. با داشتن یک کابینت دو رنگ در آشپزخانه، شما می توانید به آسانی استایل خانه خود را حفظ کنید چرا که این حالت نه زیاد مدرن است و نه زیاد سنتی. با هماهنگ کردن این کابینت ها با پس زمینه خانه، دیگر قطعا شکست نمیخورید و به موفقیت خواهید رسید.

هنگامی که از کابینت های چند رنگ استفاده میکنید، پیشنهاد می شود از رنگ سفید برای جدا کردن دو رنگ دیگر استفاده نمائید. این طراحی ترفندی است که باعث به وجود آمدن تعادل بصری می شود. اسم این قانون که در آن از رنگ سفید برای تفکیک استفاده می شود قانون 10-30-60 گفته می شود. عدد 60 درصد رنگ غالب، عدد 30 درصد رنگ دوم و در آخر عدد 10 درصد رنگ تأکیدی که در اینجا سفید است را نشان می دهد. از مقدار کمی رنگ سفید استفاده کنید و تأثیری خاص بر دو رنگی که انتخاب کرده اید، بگذارید.

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید چیزی را که دوست دارید به خانه اضافه کنید اما این چیز متعلق به چیدمان و فضای خانه شما نیست و هماهنگی با آن ندارد، مانند طرح های نهایی مدرن که به استایل سنتی خانه شما نمیخورد. در چنین شرایطی، می توانید از شیشه یا لاک مات که مناسب تم خانه است استفاده کنید تا جلوه بیشتری به خانه خود بیافزایید! نقطه کانونی در چیدمان دو رنگ جایگاه ویژه ای دارد، این نقطه معمولا کابینت وسط آشپزخانه که جزیره نام دارد و یا رنگی متناقض که کابینت ها را از هم متفاوت می کند، می باشد. این ایده برای طراحی های سنتی بسیار موثر است.

کابینت

ممکن است تصور کنید انتخاب رنگ ها کار آسانی است اما اینطور نیست. در آشپزخانه ای که کابینت های دو رنگ دارد، اشتباه به آسانی رخ می دهد و ممکن است مجبور شوید تمام پروسه رنگ آمیزی را دوباره از اول تکرار کنید. برای اجتناب از این اتفاق، بهتر است از چرخه رنگ استفاده کنید و دو رنگ منتخب خود را بر روی این چرخه امتحان نموده و ببینید هنگام ترکیب چگونه به نظر می آیند. هنگامی که در حال چیدمان خانه خود هستید، خصوصا هنگامی که در حال انتخاب بُرش های کابینت ها هستید، هزینه بسیار مهم است زیرا طرح ها و کیفیت آنها متغیر هستند. البته، هنگامی که درب کابینت آشپزخانه را دو رنگ میکنید، دیگر لازم نیست بر روی درب ها رنگ نهایی بزنید، در نتیجه از هزینه اضافی جلوگیری خواهید کرد. این درب ها را در مکان مناسب مانند جزیره آشپزخانه نصب کنید و از درب های ارزان تر برای بقیه آشپزخانه استفاده نمائید. اینکار نه تنها در هزینه صرفه جویی نموده بلکه کابینت را هماهنگ با سایر نقاط آشپزخانه می کند.

رنگ هایی که انتخاب میکنید نقش قابل ملاحظه ای در میزان مراقبت از آشپزخانه دارد. حتما میدانید که آشپزخانه هایی که کابینت های روشن دارند نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند زیرا آلودگی ها و نقص ها به آسانی دیده می شوند. البته گرد و غبار بر روی رنگ های تیره محسوس تر است و شما باید از آشپزخانه دو رنگ خود مراقبت کنید و از کوچک ترین گرد و غباری نگذرید، آن را تمیز نگه داشته و ذره ای سهل انگاری ننمائید. می توانید از مصالحی استفاده کنید که تمیز کردن و مراقبت از آنها با در نظر گرفتن تمامی نیازهای آشپزخانه مثلاً اینکه چقدر زمان در آشپزخانه صرف میکنید، آسان باشد. ایده ها و استایل های متفاوتی وجود دارند و شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. تصاویر کابینت های رنگ زده شده را بررسی کنید و هر کدام که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>