اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امروزه به دلیل اهمیت بسیار بالای دکوراسیون داخلی، طرح های زیبا و جذاب نه تنها در دکوراسیون اتاق نشیمن اجرا می شوند بلکه سایر قسمت های دیگر نظیر حمام و سرویس بهداشتی نیز از الگوهای بی نظیر طراحی داخلی بهره می برند. در طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی از المان های مختلفی استفاده می شود نظیر سینک روشویی، دیوارپوش ضد آب، کفپوش، نورپردازی، کابینت روشویی، وان و ….. کابینت روشویی از جمله ضروری ترین وسایل و تجهیزات در حمام و سرویس بهداشتی است که برای نگهداری لوازم ضروری مورد استفاده قرار می گیرد. این کابینت ها در ابعاد و اشکال متفاوت ساخته و به بازار عرضه شده اند و متناسب با دکوراسیون حمام می توان نمونه دلخواه با رنگ مورد علاقه را خریداری نمود و در حمام یا دستشویی نصب کرد.

کابینت

این وسیله ضروری از مواد مختلفی نظیر چوب طبیعی، ام دی اف، فلز و PVC ساخته می شود. کابینت های فلزی از استحکام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند اما به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت احتمال خوردگی و زنگ زدگی آنها وجود دارد و ممکن است به مرور زمان ظاهر زیبای اولیه خود را از دست بدهند. کابینت تمام چوب نیز با گذشت زمان دچار پوسیدگی می شود و ظاهر زیبای خود را از دست می دهد از این رو برخی افراد از کابینت ام دی اف به دلیل مقاومت بالاتر استفاده می کنند. ام دی اف در برابر چوب طبیعی دوام بیشتری در مقابل رطوبت دارد و به راحتی دچار آسیب نخواهد شد. مناسب ترین گزینه برای ساخت کابینت روشویی پی وی سی است زیرا این متریال در برابر آب و رطوبت مستحکم است و تمیز نمودن آن نیز به راحتی انجام می شود. کابینت PVC عمری طولانی دارد و با گذشت زمان دچار رنگ پریدگی نخواهد شد.

کابینت روشویی یکی از ملزومات حمام و سرویس بهداشتی است که به منظور قرار دادن لوازم آرایشی، بهداشتی و یا نظافتی در آن و پنهان کردن آنها از زاویه دید به کار می رود. این کابینت ها در کل فضایی برای ذخیره سازی اشیاء و لوازم هستند و با توجه به سایز حمام و نحوه کاربرد انتخاب می شوند. هر کدام از آنها با توجه به نوع طراحی خود دارای جلوه ای متفاوت هستند، از این رو هیچ نگرانی در مورد خرید آنها وجود ندارد زیرا در صورت مراجعه به فروشگاه های لوازم بهداشتی ساختمان با تنوعی از طرح و رنگ رو به رو می شوید و به راحتی می توانید متناسب با دکوراسیون حمام و مدل سینک روشویی نسبت به خرید کابینت اقدام نمائید. طراحان داخلی کابینت را بخشی از طراحی داخلی می دانند و آن را المانی مهم برای زیباسازی فضای حمام و سرویس بهداشتی تلقی می کنند. در نتیجه، کابینت روشویی نه تنها فضایی برای ذخیره سازی و پوشش وسایل به شمار می آید بلکه از نظر زیبایی نیز بر محیط اثر مطلوبی خواهد گذاشت. در حال حاضر از الگوهای متفاوت برای ساخت کابینت روشویی استفاده می شود که در این نوشته به آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

کابینت

انواع کابینت روشویی

  • کابینت روشویی ساده

کابینت های ساده از ظاهری ساده و معمولی برخوردارند و سطح آنها صاف و بدون طرح می باشد. این کابینت ها جزء ساده ترین کابینت های روشویی حمام و دستشویی هستند که تنها برای نگهداری لوازم و وسایل ضروری مورد استفاده قرار می گیرند و نقش چندانی در زیبایی فضا ایفا نمی کنند.

  • کابینت روشویی مدرن

این نوع کابینت ها همانطور که از نامشان پیداست به سبک مدرن ساخته شده اند و جزء جدیدترین کابینت ها می باشند. متریالی که در ساخت کابینت مدرن به کار می رود پی وی سی است. این متریال ضد آب بوده و جلوه ای براق و یکدست به کابینت می بخشد. در دنیای مدرن امروز تأکید بر سادگی و در عین حال زیبایی است، از این رو کابینت PVC علارغم ظاهر ساده خود از قابلیت اعمال طرح های ساده و مدرن برخوردار می باشد. کابینت مدرن اصولاً با شیشه و آینه مزین می شود و اینگونه شکیل تر به نظر می آید.

کابینت

  • کابینت روشویی کلاسیک

طراحی کابینت کلاسیک همانند کابینت ممبران است و از زیبایی منحصر بفردی برخوردار می باشد. جنس این نوع کابینت ها از چوب است و الگوهایی که بر روی پایه و درب آنها اعمال می شوند تزئینی بوده و دارای پیچیدگی های خاص هستند. این طرح ها همانند طرح روی کابینت ممبران با استفاده از دستگاه CNC اجرا می شوند.

  • کابینت به همراه آینه

این نوع کابینت ها چند کاره بوده و در حمام و سرویس بهداشتی های امروزی به وفور دیده می شوند. با استفاده از آنها می توان تجهیزات مورد نیاز را در یک مکان یک جا استفاده نمود و نه تنها مکانی برای قرار دادن وسایل محسوب می شوند بلکه از آینه آنها نیز می توان استفاده نمود.

کابینت

نصب کابینت روشویی
کابینت روشویی به دو صورت در حمام و یا دستشویی نصب می شود. کابینت سرویس بهداشتی در بالای روشویی و یا در زیر آن نصب می شوند. کابینت هایی که در بالای سینک روشویی نصب می شوند برای قرار دادن وسایل آرایشی و بهداشتی انتخابی مناسب تر هستند خصوصاً اگر به همراه آنها آینه نیز نصب گردد. این کابینت ها به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع راحت تر قابل استفاده می باشند و برای استفاده از آنها نیازی به خم و راست شدن نیست. وسایلی نظیر خمیر دندان، مسواک، لوازم آرایشی، حوله، صابون و حتی مواد شوینده را می توان در این کابینت ها قرار داد. یکی از مزایای این نوع نصب عدم اشغال فضای کف حمام یا سرویس بهداشتی است. در مقابل کابینت هایی که در زیر سینک روشویی نصب می شوند به عنوان پایه برای سینک روشویی به شمار می آیند. این کابینت ها اصولاً دارای طرح های ساده هستند و می توان آنها را به دیوار نصب کرد و یا بر روی سطح زمین قرار داد. اگر به مراکز فروش این محصولات مراجعه کنید با تنوعی از مدل ها مواجه خواهید شد و با توجه به فضای حمام و دستشویی به راحتی می توانید مدل دلخواه را پسند نموده و پس از مشورت با طراح داخلی خود آن را خریداری نمائید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حمید شایان:
سلام کانتر روشویی دیواری میخواستم در ابعاد ۴۳ در ۱۰۷ از پی وی سی بدون صفحه رو لطفا قیمت و زمان بدید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>