اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاربرد چوب ماهاگونی


کاربرد چوب ماهاگونی

معمولا ماهاگونی با رنگ قرمز در دکوراسیون منزل بسیار زیبا می شود و یکی از نکات مهم در، ست شدن دکوراسیون ساخته شده به وسیله این چوب با فضا یا حتی قسمت های مختلف منزل با هم این است که چوب ماهاگونی که نسبتا رنگ تیره ای دارد نور را به خود جذب می کند. به دو گونه از این ویژگی می توان استفاده کرد.

اگر در کنار این چوب، بافت یا رنگی روشن و درخشان قرار گیرد، آن قسمت مورد استفاده بسیار به چشم آمده و متمایز می شود. در این روش به نوعی از کنتراست ارزش استفاده شده است. اما حالت دیگری نیز وجود دارد که می توان از رنگ های مشابه و هم خانواده آن استفاده کرد که به معنای هارمونی است. در این حالت، بخش مورد نظر در پس زمینه گم شده و جزئی از فضا می شود.

به صرفه بودن ماهاگونی

در صورتی که کالای مورد نظر از چوب ماهاگونی ساخته شده باشد، می تواند هزینه بالایی داشته باشد. اما در صورتی که از روکش ماهاگونی استفاده شود، کالای مورد نظر ارزان تر تمام می شود. در هر صورت باید در نظر داشت که استفاده از چوب ماهاگونی می تواند مقاومت کالای مورد نظر را در برابر فشار، پیچش، رطوبت و حشرات افزایش داده منجر به طولانی تر شدن عمر آن شود.

ویژگی های چوب ماهاگونی

از ویژگی های چوب ماهاگونی می توان به دوام و مقاومت آن اشاره کرد. این چوب پس از خشک شدن در کوره، مقاومت بسیار بالایی پیدا کرده و سال ها به همان شکل قبلی باقی می ماند.قدمت استفاده از چوب ماهاگونی در ساخت مبلمان زیاد بوده و از آن در دوره های گذشته نیز استفاده می شده است. از این چوب در قرون 16 و 17 در انگلستان برای ساخت مبلمان و صندلی ها استفاده می شده است.

از ویژگی های اصلی چوب ماهاگونی می توان به گرمی و ظرافت آن اشاره کرد. استفاده از چوب ماهاگونی می تواند فضا را گرمی ببخشد. همچنین استفاده از آن می تواند باعث ایجاد فضایی کلاسیک و زیبا شده و می توان چوب را به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح به کار رفته در فضای داخلی معرفی کند. علاوه بر این کالای ساخته شده از چوب ماهاگونی بسیار به صرفه است و ما به ازای هزینه ای که برای آن می شود، دارای عمر طولانی و بسیار بالا است.

کاسپین دُر با بهره گیری از دانش و تجربه در صنعت چوب، قابلیت طراحی و اجرای انواع کابینت تمام چوب، کابینت روکش چوب، کابینت هایگلاس، کابینت ممبران، ساخت و نصب انواع درب تمام چوب، درب MDF با روکش PVC، درب HDF با روکش PVC، درب با روکش ملامینه، ساخت و نصب انواع کمد و کمد دیواری و انواع سازه های پیچیده چوبی را در سرتاسر استان گیلان و شهر رشت برای شما عزیزان را دارد.در زیر عکسی از یک آشپزخانه با کابینت ماهگونی مشاهده میکنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>