اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاربرد چوب گیلاس

موارد استفاده از چوب گیلاس

چوب گیلاس یکی از بهترین چوب هاست، بیشترین کاربردی که چوب گیلاس دارد در ساخت مبلمان است به خصوص چوب گیلاس سخت، چوب گیلاس با درجه سختی متوسط و کم، اغلب در کابینت های آشپزخانه، کفپوش های چوبی، لوازم جانبی آشپزخانه مانند کاسه، تخته برش و قاشق چوبی، روکش، اشیاء چرخان، نازک کاری، میلگرد داخلی، لوازم جانبی کوچک، اسباب بازی چوبی، آلات موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند.

چوب گیلاس برای مبلمان مسکونی مخصوصا برای اتاق های ناهارخوری و اتاق خواب انتخابی محبوب است. گیلاس کاربردهای زیادی دارد و همین امر آن را به چوبی محبوب تبدیل می کند. از این چوب می توان برای دودی کردن غذاهایی مانند گوشت نیز استفاده کرد زیرا طعمی دلپذیر و خاص به گوشت می دهد.

در بسیاری مناطق از پوست درخت گیلاس به عنوان جایگزین آدامس استفاده می شود حتی از آن برای مقاصد معطر نیز استفاده می شود.چگونه می توانیم تشخیص دهیم چوب استفاده شده چوب گیلاس واقعی است؟ تشخیص گونه های چوبی بر اساس ظاهر آن ها دشوار است به خصوص اگر یک قطعه چوب رنگ آمیزی شده روی وسیله چوبی ما وجود داشته باشد.

بسیاری از چوب ها دارای الگوهای مشابهی هستند و رنگ آن ها با گذشت زمان تغییر می کند. یکی از بهترین راه ها برای تشخیص، کمک گرفتن از متخصصین چوب است که می توانند ما را به راحتی در این زمینه راهنمایی کنند.سختی چوب گیلاس 950 ژانکا که این عدد کمی کمتر از سختی گردو، بلوط و افرا است اما سختی بیشتری نسبت به کاج و سرو دارد.در هنگام کار با این چوب رایحه ای ملایم استشمام می شود.

اگر خاک اره گیلاس تنفس شود با اثرات تنفسی مانند خس خس همراه است که برای اطلاع بیشتر می توان به مقاله های مرتبط با آلرژی و سمیت چوب مراجعه کرد. چوب گیلاس تقریبا در دسترس است و یک چوب خانگی به حساب می آید به همین دلیل قیمتی متوسط و نزدیک به قیمت گردو دارد.

مبلمان و وسایلی که از تخته های گیلاس تهیه می شوند مناسب برای استفاده در فضای باز بیرون نیستند و توصیه می شود که در خارج از خانه استفاده نشوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>