اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

دیوارپوش بتنی

دیوارپوش های بتنی از جدیدترین مصالحی هستند که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و هماهنگی جذابی با انواع سبک ها به خصوص سبک مدرن ایجاد می کنند. از انواع دیوارپوش بتنی در مکان های گوناگونی مانند مراکز تجاری، رستوران ها و طراحی داخلی استفاده می شود.

  • کانتر آشپزخانه بتنی

بتن دکوراتیو به راحتی می تواند زیبایی را همانند متریال های دیگر در فضاهایی نظیر حمام، آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری دوچندان کند. برای مثال اگر بخواهیم به کاربرد بتن دکوراتیو در فضا اشاره کنیم، می توانیم کانتر آشپزخانه را نام ببریم.

کانترهای بتنی که بر روی کابینت قرار می گیرند در برابر حرارت، سایش، خط و خش، مواد شوینده و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی می توان ظروف داغ بر روی آن ها قرار داد و یا برای خرد نمودن میوه، سبزیجات و گوشت از آن ها استفاده کرد. علاوه بر آن، این کانترها برای سرو غذا نیز استفاده می شوند؛ زیرا تمیز کردن آن ها به راحتی صورت می گیرد.

  • شومینه بتنی

اگر طرفدار سبک معاصر در طراحی منزل هستید، بتن دکوراتیو انتخاب بسیار مناسبی است. از این نوع بتن می توانید برای طراحی و ساخت شومینه استفاده کنید. شومینه های بتنی نمایی بسیار زیبا در خانه های طراحی شده به سبک معاصر به نمایش می گذارند. اگر به رنگ خاکستری علاقه ندارید می توانید بتن دکوراتیو رنگی به کار ببرید.

بتن

  • حمام بتنی

آیا به دنبال نمایی شیک و دوست داشتنی برای حمام خود هستید؟ از جمله موارد استفاده از بتن در حمام می توان به کفپوش بتنی، دیوارپوش بتنی، وان بتنی و سینک روشویی بتنی اشاره نمود. بتن ماده ای است که برای هر نوع فضا با متراژهای متفاوت قابل استفاده است و طبق نیاز می توان از آن استفاده نمود.

برخلاف سنگ هایی نظیر سنگ مرمر که زیبایی بی نظیری به فضا حمام می بخشند، اما به راحتی نمی توان در هر گوشه از حمام از آن استفاده نمود، بتن ماده ای است که قبل از خشک شدن می توان آن را به اشکال مختلف قالب گیری کرد.

بنابراین اگر به دنبال ماده ای بسیار مقاوم و متناسب با بودجه خود هستید ما بتن دکوراتیو را به شما پیشنهاد می کنیم. انواع قالب دکوراتیو موجود می باشد که می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

  • کفپوش بتنی

در طراحی دکوراسیون ساختمان های مختلف می توان از بتن دکوراتیو به عنوان کفپوش برای اتاق نشیمن و لابی استفاده نمود. کفپوش بتنی در اثر تردد و استفاده دچار آسیب نمی شود و زیبایی خود را تا سال ها حفظ می نمایند.

  • گلدان بتنی

گلدان های بتنی از جمله اولین ایده های طراحی بتن برای زیباسازی دکوراسیون داخلی محسوب می شد. ترکیب این متریال با شیشه و چوب، می تواند طراحی آن را خلاقانه و منحصربفرد جلوه دهد. پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ اصلی بتن یعنی خاکستری می باشد، زیرا هماهنگی بسیار جذابی با گیاهان سبز رنگ ایجاد می کند.

  • چراغ و لامپ بتنی

آویزها و لامپ های بتنی را می توانید به راحتی با قالب های گوناگون بسازید. چراغ های بتنی هارمونی بسیار زیبایی با سبک های مختلف دکوراسیون ایجاد می کنند. این آویزها علاوه بر زیبایی منحصربفردی که دارند، کارایی و عملکرد روشنایی را نیز بهبود می بخشند.

بتن

  • سینک ظرفشویی بتنی

امروزه سینک های بتنی محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده و به دکوراسیون آشپزخانه راه یافته است. سینک های بتنی مقاومت بسیار زیادی دارند و متریالی ضد آب و نفوذ ناپذیر در برابر ورود آب محسوب می شوند. تنها باید دقت کنید که ظروف را بر روی آن نیندازید، زیرا به دلیل بافت سختی که دارد، احتمال شکستن ظروف بالاست.

  • میز و صندلی بتنی

شما می توانید در ساخت میز و صندلی از ترکیب بتن و فلز استفاده کنید و مجموعه ای هنری و جذاب را به وجود بیاورید. یک میز دست ساز بتنی در کنار صندلی هایی فلزی می تواند ایده ای مناسب برای طراحی سبک مدرن باشد. غذا خوردن بر روی میزی از جنس بتن، می تواند حس غذا خوردن در طبیعت را به شما القا کند.

  • ساعت بتنی

با شنیدن نام ساعت بتنی ناخوداگاه به یاد ساعت های خورشیدی قدیمی می افتیم، اما منظور ما ساعت هایی است که از صفحات بتنی عقربه دار تشکیل شده است. این نوع ساعت های دست ساز، سبب القا فضا روستایی در خانه ای که آکنده از المان های مدرن است، می شود و نوعی تضاد خوشایند را به وجود می آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>