اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیره خرما

صادرات شیره خرما از فرآورده های پرفروش خرما به تایلند:
صادرات شیره خرما به تایلند از فرآورده‌های پرفروش خرما می‌باشد. کیفیت شیره خرما صادراتی ایران به حدی زیاد می‌باشد که نه تنها در بازار‌های داخلی بلکه در کل جهان طرفداران خاص خود را دارد. ایران برترین صادرکننده شیره خرما عمده می‌باشد.

اگرچه بیشتر محصولات صادراتی در کشور‌های همسایه ایران به فروش می‌رسد اما می توان با صادرات آن به کشور‌های دورتر نیز میزان سود‌دهی را به مقدار قابل توجهی افزایش داد.

شرکت صادر‌کننده شیره خرما با بهترین کیفیت ممکن این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. علاوه بر کیفیت قیمت این محصول نیز حائز اهمیت می‌باشد.

زیرا قیمت و کیفیت دو عامل کلیدی در میزان فروش هر محصول و همچنین ایجاد رضایت در بین خریداران می‌باشد. توجه به همین عوامل ساده است که می تواند یک تولید کننده را به یک برند معروف و پرفروش تبدیل کند.

شیره خرما

تحویل به موقع سفارشات شیره خرما صادراتی می‌تواند در میزان فروش این محصول تأثیر به سزایی داشته باشد. زیرا تحویل به موقع سفارشات می‌تواند یکی از خدمات خوب و مفیدی باشد که هر فروشنده به مشتری خود ارائه می‌کند.

ارائه لیست قیمت شیره خرما صادراتی توسط سایت‌های اینترنتی سبب شده که خرید اینترنتی محصولات به یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید و فروش تبدیل شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فروش نمی‌باشد فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید آن گاه در کمترین زمان ممکن می‌توانید نیاز های خود و دیگران را برطرف کنید.

شیره خرما

فروش شیره خرما ارگانیک صادراتی با قیمت استثنایی از طریق اینترنت به راحتی انجام می شود. تقریبا تمامی مراکز فروش آن یک سایت اینترنتی معتبر جهت رفاه حال کسانی که امکان خرید حضوری ندارند ایجاد کرده‌اند تا متقاضیان بتوانند مستقیما و بدون حضور واسطه این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. در این بین به دلیل عدم حضور دلال ها و قیمت‌های اضافی که روی محصول می‌گذارند دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتر نمی‌باشد.

شیره خرما

تایلند خریدار شیره خرما با کیفیت ایران است. ما با صادرات این محصول به تایلند توانسته‌ایم ارزآوری خوبی در بخش صادرات غیر نفتی برای کشور داشته باشیم. این محصول در کشور ما با بهترین خرما تولید می‌شود. شیره خرما یک ماده غذایی ارزشمند است که مصرف آن در وعده صبحانه می‌تواند تمام انرژی روزانه ما را تامین کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سجاد سلطانی:
با سلام ، من ساکن تایلند هستم و میتونم برای پخش خرما و ... به شما کمک کنم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

علی اکبر نظری:
سلام اقای سلطانی چطوری میتونیم باهم همکار کنیم؟؟
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>