اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ کورین نوعی سنگ مصنوعی است که در ساخت سینک ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ دارای رنگ های متنوعی است و به راحتی می توان با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون آشپزخانه سینک مورد نظر را انتخاب کرد.

سنگ کورین آنتی باکتریال است و امکان رشد قارچ و باکتری در آن وجود ندارد. به همین دلیل تمیز نمودن سینک های کورین بسیار آسان است و با مواد ضد عفونی کننده و شوینده های معمولی به راحتی می توان آن ها را تمیز نمود.

سینک ظرفشویی

سنگ کورین ساختاری غیر متخلخل دارد که این امر نفوذ لکه به آن را غیر ممکن می کند. علاوه بر آن بافت سنگ کورین به نحوی است که لکه های آب بر روی آن مشخص نمی شود. هزینه خرید سینک های کورین به دلیل ویژگی های منحصر بفرد و مقاومت بسیار بالایی که دارند، نسبت به سایر سینک ها، بجز سینگ های سنگ طبیعی، بالاتر است.

رایج ترین سینک کورین، سینک یکپارچه می باشد. شما به مراتب شاهد این نوع سینک ها در اکثر مکان ها هستید و آنها را به صورت یکپارچه با کانتر مشاهده می کنید. سینک های یکپارچه را می توان به راحتی تمیز نمود به همین دلیل از آنها در اکثر هتل ها و رستوران ها استفاده می شود. این نوع سینک ها به همراه پیشخوان یا کانتر در کارخانه به صورت یکپارچه ساخته و در طیف وسیعی از مدل ها ارائه می شوند.

سینک های کورین از لحاظ ظاهری دارای انواع یکپارچه و دانه دانه؛ از لحاظ اجرا، توکار و روکار و از لحاظ تعداد لگن، یک لگنه یا دو لگنه می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی این نوع سینک و خصوصیات و ویژگی های آن می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

تاریخچه ساخت کورین
در سال 1967 شرکت آمریکایی به نام DuPont، با ترکیب چند سنگ معدنی و مواد آلی از جمله بوکسیت، پلیمر آکریلیک و تری هیدرات آلومینا، توانست نوعی سنگ مصنوعی با نام سالید سرفیس را تولید کند. کورین یکی از برند های این سنگ مصنوعی می باشد. پس از ساخت سنگ کورین، از آن برای ساخت سینک، کانتر، جزیره آشپزخانه و پیشخوان هتل ها استفاده شد. این نوع سنگ یکی از جدیدترین و زیباترین سنگ های مصنوعی به شمار می رود.

سینک ظرفشویی

انواع سینک کورین

  • سینک کورین یکپارچه

این نوع سینک به صورت یکپارچه و در داخل صفحه بدون درز تولید می شوند. برای خرید سینک کورین یکپارچه باید ابعاد و اندازه رویه کابینت و محل قرار گیری سینک را برای استعلام قیمت به کارشناسان مربوطه اعلام کنید.

سینک هایی که کمی جلوتر از سطح کانتر آشپزخانه هستند، نمونه ای از سینک های یکپارچه محسوب می شوند. کاسه این سینک ها بسیار عمیق است و جلوی آنها در معرض دید قرار دارد، در حالی که سه طرف سینک از پشت توسط پیشخوان آشپزخانه پنهان شده است.

  • سینک کورین دوقلو

برخی از سینک های کورین دارای یک کاسه و برخی دیگر دارای دو کاسه می باشند. سینک های دو کاسه ای کاربرد بیشتری دارند و فضای بیشتری برای قرار دادن ظروف در سینک فراهم می کنند. سینک های دو قلو که دارای دو کاسه هستند، طبق سلیقه افراد انتخاب می شوند و ممکن است یکی از کاسه ها کوچک تر از دیگری باشد یا سایز آنها مشابه هم باشد.

اکثر سینک ها دارای سطحی برای قرار دادن ظروف، میوه و سبزیجات هستند که اغلب در سمت چپ آنها قرار دارد. علاوه بر قرار دادن ظروف درون کاسه های سینک، می توان ظرف ها را بعد از آبکشی در این قسمت قرار داد تا آب اضافی از آنها خارج شود. وجود چنین فضایی در سینک مانع از ریخت و پاش ظروف بر روی کابینت ها می شود و آشپزخانه شما را تمیز نگه می دارد.

بهترین برندهای کورین

اخوان، استیل البرز، آتیستون، ال جی، اورانوس، میسی، سامسونگ، الکس و هانکس از بهترین تولیدکنندگان سینک کورین می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>