اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان
درب چوبی

  • درب چوبی ورودی

درب ورودی ساختمان تأثیر بسیار زیادی در نما ساختمان دارد، زیرا افراد در ابتدا ورود، اولین چیزی است که با آن برخورد می کنند. درب های ورودی اصلی ترین راه دسترسی به فضای ساختمان هستند به همین دلیل امنیت و استحکام آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد، لذا معمولا از درب ضد سرقت برای ورودی ساختمان استفاده می کنند.

درب های ورودی تمام چوب از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. چوب گردو یکی از بهترین انواع چوب در ساخت درب های ضد سرقت محسوب می شود اما عیب آن، قیمت بسیار زیاد چوب گردو می باشد.

  • درب چوبی اتاق

همان گونه که در ابتدا نیز به این نکته اشاره شد، انتخاب درب تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارد. در صورتی که تمایل به استفاده از درب چوبی در داخل ساختمان مانند انواع درب های چوبی اتاق دارید، باید نکاتی را به خاطر داشته باشید. نکته ای که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید، سبک طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.

درب چوبی

برای مثال درب های چوبی ساده نمونه ای از درب های مناسب برای طراحی سبک مدرن می باشند. انتخاب نمونه ای از چوب مناسب از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

استفاده از درب های چوبی که از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردارند نیز نکته مهم و قابل توجهی می باشد. بدون شک بسیاری از افراد به استفاده از درب چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی علاقمند بوده و به دنبال استفاده از جدیدترین مدل درب چوبی اتاق می باشند.

  • درب چوبی سرویس بهداشتی و حمام

با توجه به این که حمام و سرویس بهداشتی دو محیط مرطوب هستند، استفاده از درب های چوبی با روکش های ضد آب مانند ABS بسیار حائز اهمیت می باشد. استفاده از درب های چوبی در این محیط ها مستلزم رعایت نکات بهداشتی می باشد، در غیر این صورت، طول عمر درب ها پایین می آید و پس از مدتی مجبور به تعویض آن خواهید شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>