اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان
درب چوبی
  • درب چوبی بدون پنل ساده

این گونه درب ها طراحی بسیار ساده ای داشته و بدون پنل می باشند. این نوع درب ها صاف، توخالی و یا پر می باشند و بر روی آن ها رنگ یا روکش چوبی قرار می گیرد. معمولا درب های ساده جزو ارزان ترین درب های چوبی محسوب می شوند و مناسب برای خانه های مدرن می باشند. روکش های طرح دار قیمت بیشتری نسبت به روکش های ساده و درب های توپر قیمت بیشتری نسبت به درب های توخالی دارند.

  • درب چوبی تک پنلی

درب چوبی تک پنلی برای خانه هایی که وسایل آن دستی ساخته می شود، مناسب می باشد. این گونه درب ها بیشتر در سبک های تلفیقی و سبک کوچ نشینی اسپانیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • درب چوبی دو پنلی

تنوع درب های دو پنلی بسیار زیاد است. این نوع درب با یک ضلع قوسی در پنل بالایی در خانه های فرانسوی و سبک های تلفیقی به وفور استفاده می شود. درب های دو پنلی شیارهایی را در درون پنل ها دارد که یادآور خانه های روستایی و مزرعه ای می باشد.

  • درب چوبی سه پنلی

این گونه درب ها به صورت رنگ شده و یا با روکش چوبی تولید و در اکثر سبک های معماری مورد استفاده قرار می گیرند. درب های سه پنلی بسیار زیبا و مستحکم می باشند و به راحتی می توان آن را با خانه های سنتی و کلاسیک تلفیق کرد. از این درب ها بیشتر در معماری های فرانسوی و ویکتوریایی استفاده شده است.

  • درب چوبی چهار پنلی

درب های چهار پنلی از دیگر انواع درب های مورد استفاده در معماری کلاسیک می باشد. این درب ها جایگزین مناسبی برای درب هایی با چهارچوب های قوسی محسوب می شوند و مناسب با خانه هایی با معماری ایتالیایی می باشند.

  • درب چوبی پنج پنلی و شش پنلی

درب های پنج و شش پنلی از رایج ترین درب های مورد استفاده در طراحی داخلی می باشند که در انواع توخالی و یا تو پر به مشتریان عرضه می شوند. این درب ها بسیار شیک و زیبا هستند و با هر سلیقه و طراحی متناسب می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>