اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، سینک ظرفشویی مخصوص کنج می تواند ایده ای منحصربفرد و نو باشد. اولین گامی که برای اجرای این ایده جدید باید انجام دهید این است که تعیین کنید چه نوع سینکی می خواهید خریداری کنید. مغازه های فروش وسایل آشپزخانه، سینک های جدید و خلاقانه ای برای گوشه آشپزخانه دارند که شما را شگفت زده خواهند کرد.

در این نوشته ایده های متنوعی از سینک ظرفشویی گوشه آشپزخانه را ارائه داده ایم و شما می توانید از سینک های ساده و معمولی گرفته تا سینک های مدرن، نمونه دلخواه خود را انتخاب نمائید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

سینک ظرفشویی

ایده های طراحی سینک ظرفشویی گوشه
گوشه آشپزخانه یک مکان عالی برای قرار دادن سینک آشپزخانه است، زیرا گوشه آشپزخانه نه تنها مانعی برای حرکت شما در آشپزخانه ایجاد نمی کند، بلکه به شما فضای کافی برای نگه داشتن وسایل و ظروف را می دهد. به همین خاطر، ما لیستی از طراحی انواع سینک مناسب گوشه آشپزخانه را فراهم آورده ایم و امیداریم که یافته های ما الهام بخش طراحی آشپزخانه ای باشد که همواره آرزویش را داشته اید.

  • سینک گوشه ضد زنگ

سینک گوشه ضد زنگ برشی استثنایی دارد و در کنارش یک آبکش قرار گرفته است. این نوع سینک دارای دیزاینی مدرن و ظاهری فوق العاده با روکشی بسیار هماهنگ می باشد و زیبایی بی نظیری به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد.

  • سینک گوشه دوقلو

این سینک های دوقلو برای آشپزخانه های بزرگ مناسب می باشند. وقتی دو عدد سینک به یکدیگر متصل و نصب گردند، در این حالت آب به راحتی وارد هر دو سینک شده و نصب شیر آبی که می تواند به این دو سینک آب برساند، ایده مناسبی است. بهترین نکته در مورد این سینک ها این است که فضایی اضافی در گوشه ایجاد می کنند و دو عدد سینک در اختیار ما قرار می دهند.

  • سینک عریض

طراحی گوشه آشپزخانه می تواند به طراحی کل آشپزخانه جلوه و زیبایی ببخشد. این ظرفشویی های پهن مستطیلی شکل آنقدرها عمیق نیستند، اما فضای کمی می گیرند، زیرا اندازه آنها عمودی است. رنگ زیبای متالیک سینک به طور فوق العاده ای با سنگ مرمر کانتر ترکیب می شود. این نوع سینک همراه با لوله ای است که با فاصله در سمت راست قرار گرفته و با یک شیر آب متالیک و وسایل جانبی، بسیار زیبا به نظر می آید.

  • سینک گوشه مسی

سینکی از جنس مس با رنگ های گرم در آشپزخانه سفید قرار دهید تا به زیبایی باورنکردنی دست یابید. اگر کابینت یا یک میله نگهدارنده حوله مسی نیز اضافه کنید، مطمئن باشید آشپزخانه شما باشکوه تر خواهد بود.

  • سینک عمیق فلزی

طرح غیر معمول سینک، ترکیبی از طرح های ساده و مدرن است. این طرح صرفا مدرن نیست، بلکه کابردی نیز می باشد. در کنار این سینک، یک قسمت آبکش نیز وجود دارد که با شیب کم به سینک منتهی می شود. سینک، نزدیک به قسمت آبکش متصل شده و همین امر شستن ظروف را آسان تر می کند و منظره زیبایی را نیز پدید می آورد.

  • سینک با کانتر گرانیت

این سینک ها از جنس استیل بدون زنگ هستند، به همین دلیل ظاهری بسیار زیبا دارند. از آنجایی که روی یک کانتر گرانیتی قرار می گیرند و مجهز به شیر آب فانتزی هستند، بسیار شیک تر جلوه می کنند! این سینک واقعا زیباست. همچنین دارای یک شیر آب بزرگ و یک شیر آب کوچک می باشد.

سینک ظرفشویی

نکات پایانی
شما می توانید از فضای پشت سینک برای نگهداری گلدان گل یا وسایل شستشو استفاده کنید و فضای انباری زیر سینک می تواند برای انبار کردن وسایل تمیز کاری و یا هر چیزی که مطلوب شماست، استفاده شود. این طراحی سینک یکی از بهترین طراحی هاست!

در اکثر مواقع سینک در فضای بین یخچال و اجاق گاز قرار داده می شود که همین امر فضای کاری سه گوش و راحتی را به وجود می آورد. نصب یک سینک گوشه فضای کمی را اشغال می کند. به وجود آمدن فضایی با نوک تیز و سر پهن زیر چنین سینکی می تواند برای انبار هر چیزی بسیار مفید باشد.

این امر باعث انعطاف در طراحی می شود. گوشه معمولا فضایی غیر قابل استفاده و مُرده در آشپزخانه است اما سینک گوشه از این فضا استفاده می کند. این سینک همچنین باعث می شود فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر بیاید. حداکثر استفاده از فضای کوچک کار اضطراب آوری است و بزرگ ترین چالش برای صاحب خانه ها و خانه سازان می باشد.

دکوراسیون بندی گوشه ها معمولا فعالیتی پیچیده است که باید برای آن تعادل ظریفی بین کابرد و شکل وجود داشته باشد. چنانچه به دنبال نهایت استفاده از فضای کوچک آشپزخانه خود هستید، بهترین گزینه برای شما سینک گوشه است. به نظر شما طراحی این گونه سینک ها چه تأثیری در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می گذارد؟

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>