اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سینک ظرفشویی

مزایای سینک ظرفشویی گوشه

  • اشغال فضای بسیار کم از کف زمین

در این حالت انجام کارهای آشپزخانه برای بیش از یک نفر آسان تر می شود. اگر فضای کف آشپزخانه کافی نباشد، شما باید صبر کنید فرد اول کارش با سینک تمام شود، سپس شما ایستاده و کار خود را انجام دهید. اما طراحی سینک برای گوشه، به شما اجازه حرکت می دهد و افراد بیشتری می توانند فعالیت های آشپزخانه از جمله جمع آوری مواد غذایی و مراقبت از غذا را انجام دهند.

  • فضای کافی برای نگهداری وسایل

شکل نوک تیز و سر پهن این مدل سینک باعث می شود که شما فضای کافی برای انبار کردن وسایل تمیزکاری، لوازم آشپزی و ابزار دیگر داشته باشید. علاوه بر آن برای لوله کشی فضای بیشتری محیا می کند. البته باید بدانید که این منفعت ها، شرایط ویژه خود را می طلبند. مثلاً، برای کسی که روکش کانتر را از جنس سنگ گرانیت انتخاب کرده، سینک گوشه ممکن است سنگین باشد.

  • اشغال فضای محدود از کانتر

پشت گوشه های کانتر در بعضی از آشپزخانه ها بدون استفاده بوده و یا در صورت استفاده به عنوان مکان نگهداری وسایل در نظر گرفته می شود. نگهداری مواد غذایی یا وسایل در گوشه ها ایده ال نیست زیرا ممکن است برای دسترسی به آنها یا تمیز کردن آنجا دچار مشکل شویم.

در هر صورت این نوع سینک باعث می شود قسمت غیر قابل استفاده در آشپزخانه تبدیل به بخش اصلی دکوراسیون آشپزخانه شود. علاوه بر آن، نصب یک سینک گوشه به شما اجازه می دهد فضای بیشتری از کانتر را در اختیار داشته باشید و بتوانید راحت تر غذا را آماده کنید. اگر شما روزانه حجم زیادی از مواد غذایی را آماده می کنید و یا نیازمند فضای بیشتر برای قرار دادن تمام خریدهایتان می باشید، کانتر های طویل موثرتر هستند.

  • ظاهر

هنگامی که صحبت از ظاهر می شود، سینک های گوشه قطعاً زیبا هستند و تصویر آنها در خاطر بیننده خواهد ماند. با ظاهر متمایز و زیبای این سینک ها، می توانید دکوراسیونی ایده آل در آشپزخانه داشته باشید. ظاهر ویژه تا جایی که در عملکرد سینک خللی ایجاد نکند، هیچ عیبی ندارد. یک سینک آشپزخانه گوشه، فضای زیادی از کانتر در اختیار شما قرار می دهد که بسیار مفید است.

  • انعطاف پذیری در دیزاین

در بعضی از آشپزخانه های کوچک، اینچ به اینچ آشپزخانه باید هوشمندانه و به طور موثر استفاده شود. با قرار دادن چنین سینکی در گوشه آشپزخانه، شما قادر خواهید بود به اندازه کافی فضا برای کار در آشپزخانه داشته باشید.

سینک ظرفشویی

معایب سینک ظرفشویی گوشه

  • اندازه سینک

سینک دوقلو بر سینک یک قلو ارجعیت دارد، این بدین معناست که امروزه سینک های بزرگ تر بسیار محبوب و رایج تر از سینک های کوچک می باشند. زاویه سینک گوشه یک قلو امکان داشتن سینکی بزرگ در گوشه آشپزخانه را از بین می برد و شستن قابلمه های چرب و بزرگ را دشوارتر می کند. سینک آشپزخانه های کوچک، همواره نیاز صاحب خانه را رفع نمی کند، بنابراین سینک باید در خور توجه بوده و از نظر کابرد نیز ایده آل باشد.

  • نظافت

تمیز کردن کابینتی که در زیر سینک قرار می گیرد، ممکن است کمی شما را به زحمت بیندازد اما نسبت به تمیز کردن اطراف سینک، زحمت کمتری دارد. برای تمیز کردن گوشه های پشت سینک از آلودگی و گرد و غبار، رطوبت حاضر در آنجا باعث می شود تمیزکاری طولانی تر و سخت تر شود.

  • فضای محدود

ممکن است کار برای دو نفر در کنار سینک گوشه سخت باشد. حتی اگر هر کدام از آنها در دو طرف کانتر باشند، باز هم ممکن است به هنگام استفاده از سینک به یکدیگر برخورد کنند.

  • چالش بر سر مکان قرارگیری ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی شما به خوبی در کنار سینک گوشه قرار گرفته باشد، دسترسی شما به سینک هنگامی که می خواهید درب ماشین ظرفشویی را باز کنید، قطع می شود. از این رو هنگامی که روبروی سینک ایستاده اید عملاً نمی توانید ظرف ها را وارد ماشین ظرفشویی کنید. شما فضای کافی برای انتقال ظروف از سینک به ماشین ظرفشویی را بدون اینکه قطره ای آب یا غذا چکه کند خواهید داشت.

اگر ماشین ظرف شویی خود را 2 یا 3 فیت دورتر از نقطه مرکزی سینک بگذارید، نیازمند اندازه گیری دقیق هستید که بتوانید فضای کافی برای حرکت داشته باشید. به همین خاطر انتخاب هوشمندانه در هنگام بررسی سینک گوشه بسیار حائز اهمیت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>