اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چوب زبان گنجشک

زبان گنجشک درختی با تاجی گسترده و تنه ای راست و به قطر 100 سانتی متر ی باشد.پوست آن در ابتدا صاف و مخاکستری که بعدها دارای شکاف های عمودی وسطی و رنگ خاکستری مایل به سیاه می شود.شاخه های جوان و یکساله ستبر و تنوند و راست، خاکستری روشن تا مایل به سبز و با جوانه های زمستانی تقابل و سیاه مخملی مشخص و واضح می باشند.برخی از انشعابات کوتاه آن حالت خمیده و منحنی دارند.

برگها از تعداد زیادی برگچه های بدون دمبرگ تشکیل شدند.برگچه ها نیزه ای شکل، بعضی وقتها تا 12 سانتی تر طول دارند، نوکدار و در حاشیه مضرس، در سطح رو سبز تیره و در سطح زیر سبز روشن می باشند.در پاییز تغییر رنگ واضحی نمی دهند.معمولا فقط مایل به خاکستری یا قهوه ای می شوند و یا هنگامیکه هنوز سبز هستند می ریزند.

گل های پلی گام به صورت پانیکولهای متراکم و افراشته و بدون گلپوش می باشند.گل های هرمافرودیت دارای دو پرچم مشخص با بساک قرمز رنگ و کلاله دو قسمتی هستند.گلهای نر فقط دارای دو پرچم و گلهای ماده دارای یک مادگی و تعدادی پرچم عقیم می باشند.گلها قبل از برگها و معمولا در فروردین ظاهر می شوند.

این زبان گنجشک یک درخت بومی اروپاست و گسترش آن از طرف شمال تا اسکاندیناوی جنوبی و از طرف شرق تا اورال می باشد.درخت سازگاری است که در زمینهای پست تا نقاط کوهستانی می روید.با این وجود این درخت جنگل های سطح و مرطوبی که نزدیک به رودخانه باشد و خاک های غنی و نمناک را ترجیح می دهدحتی خاک های اشباع شده را در جنگل های مسطح تحمل می کند.این گونه یک درخت الواری با اهمیت و با چوب عالی می باشد.زبان گنجشک گل ملی کشور سوئد است.

چوب زبان گنجشک(ون)

چوب زبان گنجشک(ون) دارای مقاومت و سختی مناسب و دارای قابلیت فرم پذیری خوبی می باشد. رنگ این چوب عموماً زرد ملایم است که برای ساخت که برای قطعات چوبی مانند قاب و فرم تابلو ها، عصا و راکت تنیس استفاده می شود.

ترمووود گونه زبان گنجشک-ASH

کاربرد ترمووود: چوبهای ترمو با 168 گونه چوب، برای فضاهایی که در شرایط جوی همچون سرما و گرما و بارندگی و رطوبت و حشرات و UVآفتاب قرار دارند قابل استفاده می باشند که از آن جمله می توان نمای بیرونی ساختمان، کف محوطه های با، پل، فلاور باکس، کنار استخر، آلاچیق، پرگولا، سونا، کلبه و ویلای چوبی را نام برد.

چوب زبان گنجشک یا Ash ازجمله سخت چوبها می باشد که پس از انجام عملیات ترمووود بسیار مقاوم شده و برای استفاده در تمام محیطهای بیرونی مناسب می باشد. بازی رنگ این گونه پس از oil کاری روی آن بسیار زیبا و دلربا می باشد و می توان این زیبایی را منحصر به فرد نامید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>