اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پسته

صادرات پسته به تاجیکستان:
تاجیکستان به دلیل شباهت زیاد به ایران به لحاظ های فرهنگی و زبانی و … از رونق بسیار خوبی برخوردار است. کشور ایران با تاجیکستان حجم مراودات بالایی دارد و یکی از مهم‌ترین کالاهایی که از سمت ایران به این کشور صادر می‌شود، انواع پسته‌های خندان می‌باشد.

کشور تاجیکستان در نزدیکی ایران واقع شده است که علی رقم نداشتن مرز مشترک، از مقاصد بسیار خوب کالاهای ایرانی به شمار می‌رود.

صادرات به تاجیکستان به دلایل مختلف از جمله نزدیکی فرهنگی مردمان دو کشور بسیار ساده می‌باشد و تجار زیادی به تجارت با این کشور در زمینه انواع کالاهای صادراتی مشغول هستند.

یکی از بهترین محصولات ایرانی که برای صادرات به این کشور استفاده می‌شود، محصول پسته ایرانی می‌باشد که طرفدار زیادی در این کشور دارد.

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان پسته در دنیا می باشد که شهرهای رفسنجان، دامغان و … در آن به تولید و کشت پسته معروف می‌باشند.

پسته ایران از نظر کیفیت و تنوع در دنیا بی نظیر می‌باشد لذا بخش عظیمی از پسته تولیدی در ایران به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

کشور تاجیکستان در آسیای میانه یکی از مقاصد پسته ایران می‌باشد که هر ساله حجم زیادی پسته ایرانی به این کشور ارسال می‌شود.

نکته مهمی که در مورد صادرات پسته به تاجیکستان مطرح می‌باشد، قیمت پسته می‌باشد چرا که با توجه به درامد سالیانه مردمان این کشور اغلب تجار تاجیکستانی به دنبال پسته ارزان قیمت‌تر می‌باشند. پس کشور تاجیکستان در زمره ی کشورهای قیمت محور برای خرید پسته ایران می‌باشند.

از جمله پسته های مناسب برای صادرات به این کشور عبارتند از:

  • پسته فندقی خندان انس بالا.
  • پسته احمد آقایی آب خندان.
  • پسته کله قوچی خندان ریز.

به دلیل قیمت پایین تر ارقام بالا، گزینه های مناسب تری برای صادرات به این کشور می‌باشند.

صادرات پسته به این کشور به دو صورت فله و یا بسته‌بندی شده می باشد که اغلب روش فله را به دلیل قیمت پایین‌تر ترجیح می‌دهند. با توجه به حجم بالای صادرات به کشور تاجیکستان، فروش پسته در این کشور مورد توجه تجار زیادی قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>