اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سینک ظرفشویی

مراقبت های لازم از سینک گرانیتی

لطفا از تمیز کردن سینک با مایع یا پودر های قلیایی قدرتمند مانند محلول های قوی آمونیاک یا سود سوز آور به شدت اجتناب کنید. کافی است از یک برس و آب صابون استفاده کنید. با حرکت دایره ای آن را برس بکشید و کاملاً بشویید.سپس سینک را خشک کنید تا از تجمع مواد در اثر رسوبات آب جلوگیری شود. هرگز از پودرها یا پدهای ساینده استفاده نکنید. این می تواند سطح را کدر و خراشیده و در معرض لکه ها قرار دهد.

بیشتر لکه ها در نتیجه مواد معدنی که همراه آب خارج می شوند، به وجود می آید و معمولاً با رعایت مراقبت های روزانه از آنها جلوگیری می شود. لکه های پایدار را می توان با انواع پاک کننده های غیر ساینده، صابون مایع و سرکه پاک کرد.

لکه های زنگ زدگی در نتیجه ذرات آهن خارج شده از آب و ظروف آشپزی می باشد و می توان با پاک کننده های حاوی اسید اگزالیک آن ها را پاک کرد. همیشه پس از استفاده از هرگونه پاک کننده، سینک را کاملاً آبکشی کنید.

سینک ظرفشویی

معروف ترین برندهای سینک های گرانیتی

سینک های گرانیتی ساخت کشور های آلمان، ایتالیا و ترکیه در رده کیفی بالایی قرار دارند و در جهان معروف می باشند. از شناخته شده ترین نام های تجاری سینک های گرانیتی در ایران و جهان می توان به برند KRAUS، BLANCO، ELKAY، HOUZER، شاین، ماگما استون، مکاپا، راینر، لتو، شاک، فونیکس، کن، شارک، بیمکث، SMT، گرانیکو، اخوان و فورمیکا اشاره کرد.

سینک ظرفشویی

مراکز خرید سینک های گرانیتی در ایران
استان آذربایجان با داشتن پتروشیمی ها و معادن سنگ کوارتز، بیشترین مرکز تولید سینک آشپزخانه گرانیتی را به خود اختصاص داده است و می توان گفت در حال حاضر شهرهای تبریز و ارومیه قطب تولید سینک های گرانیتی با بهترین کیفیت در ایران می باشند.

در تهران در خیابان سعادت آباد، میدان رسالت، خیابان ولیعصر، بلوار ولایت، پونک، خیابان آیت الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه و چهار راه گلوبند می توان سینک های گرانیتی را تهیه کرد. در اصفهان نیز در خیابان مشیر کوچه یخچال و میدان ملک شهر خیابان رباط سوم می توان از این محصول بازدید و خریداری کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>