اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سینک ظرفشویی

متریالی که سینک از آن ساخته می شود نمای سینک و نحوه تأثیرگذاری آن بر طراحی داخلی آشپزخانه را نشان می دهد. استیل ضد زنگ از جمله متریال های بسیار رایج است که اگر برای ساخت سینک مورد استفاده قرار گیرد، بسیار زیبا و جذاب به نظر خواهد آمد.

این متریال بسیار مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شود اما نمی توان آن را برای ساخت مدل های گوناکون به کار برد. استیل ضد زنگ در آشپزخانه های مدرن و یا صنعتی خیلی طبیعی به نظر می آید اما در آشپزخانه های سنتی نمای جالبی نخواهد داشت.

سینک هایی که از جنس پرسلین یا چینی ساخته می شوند اصولاً در حمام رایج تر هستند تا در آشپزخانه های مدرن و معاصر، زیرا پرسیلین نمایی قدیمی دارد. یکی از مزایای این نوع سینک این است که می توان آن را از بین رنگ های مختلف انتخاب نمود و هیچ نگرانی از بابت تطبیق آن با سایر اجزای دکوراسیون آشپزخانه وجود ندارد.

سینک ظرفشویی

تنها عیب سینک چینی این است که ظروف شیشه ای اگر با ضربه به آن اصابت کنند، شکسته خواهند شد، بنابراین ظرف و ظروف را باید با احتیاط در این نوع سینک ها قرار داد و آنها را شست.

سینک های سنگی ظاهری بسیار خنک و زیبا دارند، اما قبل از پسند کردن آن، معایب این نوع سینک را مد نظر قرار دهید. اول از همه این سینک ها مستعد خراشیدگی و لکه هستند و به مراقبت ویژه نیاز دارند. شما باید آنها را با محصولات ویژه تمیز کنید تا آلودگی در سطح آنها باقی نماند. سینک سنگی در مقایسه با سایر سینک ها قیمت بالاتری دارد.

سینک گرانیتی از جمله سینک های بسیار مقاوم و بادوام محسوب می شود، اما ظاهر خال خالی آن مورد پسند تمام افراد واقع نیست. البته لازم به ذکر است که تمام این سینک ها خال خالی نیستند و شما می توانید طرحی یکپارچه، زیبا و تک رنگ بیابید که با آشپزخانه مدرن یا معاصر شما همخوانی داشته باشد.

سینک ظرفشویی

نکات پایانی
در حال حاضر سینک های دایره ای شکل بسیار رایج شده اند. این سینک ها بسیار شیک به نظر می رسند و بسیار کاربردی نیز می باشند. آنها نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ هستند و با استفاده از متریال های مختلف با رنگ ها و روکش های مختلف در بازار موجود می باشند.

این بدان معناست که شما گزینه های بسیاری برای انتخاب پیش رو دارید و می توانید در مورد سایر جزئیات طراحی سینک نیز تصمیم گیری کنید. این را به خاطر داشته باشید که سینک های گرد برای قرار گرفتن در گوشه آشپزخانه بسیار ایده آل هستند.

سینک های مدرن با خطوط صاف و تمیز و طرح های مینیمالیسمی در تمام آشپزخانه های طراحی شده به سبک معاصر رایج هستند و معمولاً در داخل کانتر آشپزخانه تعبیه می شوند. در مقایسه با سینک های دایره ای شکل، تمیز کردن آنها به دلیل داشتن گوشه سخت است اما مهم ترین مزیت استفاده از آنها، نمای مدرنی است که در آشپزخانه به تصویر می کشند، خصوصاً در آشپزخانه هایی که سینک در کابینت جزیره آنها تعبیه شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>