اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روشویی

انواع روشویی

  • روشویی صفحه ای

از بین تمام مدل های روشویی، سینک صفحه ای کمترین فضا را در سرویس بهداشتی اشغال می کند. این روشویی بر اساس آخرین ایده ها و طرح های مدرن ساخته می شود و ظاهر مینیمال، ظریف و بسیار زیبای آن زینت بخش دکوراسیون حمام یا سرویس بهداشتی است. در حال حاضر سینک صفحه ای جزء مدرن ترین مدل سینک محسوب می شود و جنس آن از شیشه، سنگ گرانیت، سرامیک و چینی است. افرادی که به سبک مینیمالیسم علاقه دارند، روشویی صفحه ای بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود.

  • روشویی لبه دار

سینک روشویی لبه دار مدلی بسیار شیک در بین مدل های روشویی می باشد. این نوع روشویی بر روی سطح کابینت قرار می گیرد و ارتفاع آن بالاتر از سطح زیرین آن است. لبه های این روشویی به دو صورت ضخیم و نازک طراحی شده اند و با توجه به دکوراسیون مورد نظر انتخاب می گردند. نصب سینک های لبه دار نسبت به سایر روشویی ها آسان تر بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون بصرفه تر می باشد.

روشویی

  • روشویی بدون لبه

این نوع سینک در داخل کابینت قرار می گیرد و هم سطح پیشخوان کابینت است. سینک روشویی بدون لبه ظاهری یکدست و زیبا به روشویی سرویس بهداشتی می بخشد. در واقع یکدست بودن سطح سینک باعث می شود نمای واقعی سینک به چشم نیاید. این نوع روشویی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته زیرا سطح یکنواخت آن باعث می شود تمیزی و نظافت بیشتر رعایت شود و علاوه بر آن تمیز نمودن آن نیز راحت تر از سینک های لبه دار است.

  • روشویی لبه برجسته

این نوع روشویی کمی جلوتر از سطح کابینت قرار می گیرد. برای نصب سینک روشویی لبه برجسته نیازی به کابینت هایی با عرض زیاد نیست. یک کابینت کم عمق با عرض کم می تواند این روشویی را در خود جا دهد. این مدل سینک را می توان بر روی کانتر یا درون آن قرار داد. انتخاب روشویی برجسته باید بر اساس متریال هایی که در مجاورت با آن قرار می گیرند صورت گیرد. برای مثال استفاده از روشویی لبه برجسته بر روی کابینت چوبی جلوه ای فوق العاده خاص به فضا می بخشد.

روشویی

  • روشویی دیواری

روشویی دیواری بدون نیاز به کابینت بر روی دیوار نصب می شود. این نوع روشویی برای سرویس های بهداشتی کوچک مناسب است زیرا فضای زیادی اشغال نمی کند و باعث بزرگ تر نما دادن آن می شود. لوله کشی برای سینک روشویی دیواری باید به صورت مخفی و توکار انجام شود تا نمای روشویی زیباتر به چشم بیاید

  • روشویی پایه دار

این نوع روشویی ساده ترین نوع روشویی است. اگر امکان لوله کشی توکار در سرویس بهداشتی وجود ندارد، بهترین راه برای پوشش لوله ها استفاده از روشویی های پایه دار است. استفاده از این نوع روشویی از گذشته تا به امروز بسیار رایج بوده، تنها مدل های آن فرق می کند.

  • روشویی کاسه ای

در حال حاضر روشویی کاسه ای جزء مدرن ترین سینک های روشویی حمام و توالت است و مکان قرارگیری آن به عنوان یک نقطه کانونی در نظر گرفته می شود. این سینک ها نه تنها از کارایی لازم برخوردارند بلکه زیبایی و جذابیت را در فضا به نمایش می گذارند.

سینک کاسه ای علاوه بر اینکه برای بزرگسالان قابل استفاده است، سایز کوچک آن نیز می تواند توسط کودکان مورد استفاده قرار گیرد. افزودن این مدل سینک به حمام یا دستشویی نمایی مدرن و مد روز به فضا می بخشد و آن را متفاوت جلوه می دهد.

روشویی کاسه ای در انواع روشویی سنگی، روشویی شیشه ای، روشویی چینی و روشویی فلزی تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. روشویی های سنگی در انواع روشویی صفحه ای کورین، روشویی صفحه ای گرانیتی و روشویی صفحه ای سنگ مرمر ساخته می شوند.

روشویی

  • روشویی کابینت دار

روشویی کابینت دار از جمله انواع روشویی است که طرفداران بسیاری را به خود جذب می نماید. این روشویی ها در حمام ها و سرویس بهداشتی های کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند و با هر سبک دکوراسیون داخلی مطابقت دارند. کابینت این روشویی ها مکان بسیار مناسبی برای نگهداری و ذخیره سازی اشیاء و لوازم مورد نیاز فراهم می نماید.

با استفاده از آن ها می توان فضایی مرتب، منظم و سازمان یافته ایجاد نمود و از آن لذت برد. گاهی اوقات یک سینک روشویی کابینتی به نقطه کانونی تبدیل شده و چشم هر بیننده را به سمت خود می کشاند.

  • روشویی سنگی

روشویی سنگی یکی از پرطرفدارترین انواع سینک روشویی می باشد که افراد زیادی علاقمند به خرید آن می باشند. روشویی سنگی نمونه ای از سینک های روشویی لوکس محسوب می شود و از نمونه های پرسیلینی گران تر می باشد.

روشویی

  • سینک های دو نفره حمام و دستشویی

از کاربردی ترین وسایل حمام و سرویس بهداشتی این نوع سینک ها هستند، زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی، حوله ها و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

به منظور ایجاد احساس راحتی در حمام، باید در نظر داشته باشید که کابینت های روشویی دوبل دیواری بهترین گزینه می باشند. معمولا روشویی های کابینتی پایه دار انتخاب خوبی برای حمام های بزرگ با فضای زیاد هستند. علاوه بر این در حمام های بزرگ نیز می توانید روشویی های کابینتی دونفره، مدرن و شیک را نصب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>