اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روشویی

امروزه سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی از مکان هایی است که بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته و در بحث دکوراسیون داخلی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. اگر تمام اصول طراحی در این مکان رعایت شود، آنها به مکانی شیک و مدرن تبدیل می گردند که علاوه بر ایجاد زیبایی، بر ارزش خانه نیز خواهند افزود. همانطور که می دانید در طراحی حمام و سرویس بهداشتی المان های مختلفی نقش دارند از جمله سینک روشویی، کفپوش، دیوارپوش، نورپردازی، وان و شیرآلات بهداشتی.

حمام و سرویس بهداشتی از جمله محیط هایی هستند که مدام در معرض نم و رطوبت قرار دارند، از این رو انتخاب تجهیزات و وسایل مورد نیاز این مکان ها باید بر اساس سه فاکتور زیبایی، کارایی و کیفیت صورت گیرد. سینک روشویی پرکاربردترین المان در حمام و دستشویی است و از نظر اهمیت با دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی برابری می کند، از این رو در انتخاب آن نهایت دقت باید صورت گیرد.

روشویی

انتخاب روشویی مناسب
در حال حاضر سینک های متنوعی با جنس، رنگ و مدل های متفاوت در بازار وجود دارند. اگر به فروشگاه های عرضه لوازم و تجهیزات بهداشتی مراجعه کنید با انواع سینک های زیبا رو به رو می شوید و گاهی ممکن است انتخاب مدل دلخواه از بین آن ها کمی سخت باشد، اما نگران نباشید. در این نوشته به معرفی انواع سینک روشویی و بررسی ویژگی آن ها می پردازیم.

آشنایی با انواع مدل ها به شما کمک می کند تا انتخابی راحت تر و اصولی تر داشته و سال ها از حضور این تجهیزات بهداشتی در خانه خود لذت ببرید. تنوع بسیار بالا شما را سردرگم می کند و ممکن است ندانید کدام روشویی با فضای حمام یا سرویس بهداشتی شما همخوانی دارد. مهم ترین نکته در انتخاب روشویی مناسب، توجه به فضای حمام یا توالت است. مسلماً سینکی که برای حمام مستر انتخاب می شود بسیار متفاوت از سینک سرویس بهداشتی کوچک خواهد بود.

قبل از انتخاب این وسیله ضروری ابتدا باید این سوال را از خود بپرسید که قرار است چه کسانی از سینک استفاده کنند؟ آیا در خانه کودک دارید؟ فضای شما چه اندازه است؟ حمام و سرویس بهداشتی را می خواهید با چه سبکی طراحی کنید؟ آیا یک سینک مجزا نیاز دارید یا می خواهید آن را بر روی کابینت قرار دهید؟ پاسخ این سوالات شما را در انتخاب مناسب ترین سینک کمک خواهند کرد.

روشویی

قیمت روشویی
کارخانجات و تولید کنندگان بی شماری در زمینه ساخت و فروش انواع سینک روشویی سرویس بهداشتی و حمام فعالیت دارند. آن ها با استفاده از متریال ها و طرح های مختلف نسبت به تولید این تجهیزات مهم اقدام نموده و نیاز مشتریان را رفع می نمایند. تنوع جنس و مدل در روشویی ها بسیار بالاست، از این رو برای هر نوع دکوراسیون و هر سلیقه ای به راحتی می توان مدل دلخواه را یافت. قیمت تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی نیز بر اساس مواد مورد استفاده، کیفیت آن ها و مدل طراحی متفاوت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>