اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ

همان طور که می دانید سنگ از جمله مصالح ساختمانی است که از گذشته تا امروز همواره مورد توجه معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است. این متریال نقش بسزایی در زیبایی فضا ایفا می کند و استحکام و مقاومت آن همواره قابل قبول است. سنگ ها در انواع مختلف در طبیعت موجود هستند و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورت آشنایی با سنگ های گوناگون و مناسب برای مصارف ساختمانی می توانید به نوشته انواع سنگ ساختمانی در سایت مراجعه نمائید. سنگ ماده ای مقاوم با طرح و رنگ متنوع است که از آن به عنوان کفپوش، دیوارپوش، کانتر آشپزخانه، سینک روشویی، سینک ظرفشویی، مجسمه، آب نما و … استفاده می شود.


همانطور که شاهد هستید این روزها توجه بسیار زیادی به دکوراسیون داخلی ساختمان خصوصاً آشپزخانه معطوف می شود. طراحان داخلی تلاش می کنند تا بهترین متریال و طرح را برای دکوراتیو نمودن این بخش از خانه انتخاب کنند. یکی از بخش هایی که در آشپزخانه بسیار کاربردی و حائز اهمیت است، کانتر می باشد. کانتر آشپزخانه برای انجام کارهای گوناگون مانند انجام فعالیت های مربوط به آماده سازی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو متریالی که برای این قسمت انتخاب می شود باید از مقاومت لازم برخوردار باشد و با گذشت زمان دچار آسیب نگردد.

سنگ

همانطور که قبلاً گفته شد برای ساخت کانتر متریال های بی شماری وجود دارند که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. اگر می خواهید با جنس انواع کانتر آشنا شوید به نوشته مربوطه در سایت مراجعه نمائید.

یکی از سنگ هایی که برای ساخت کانتر بسیار ایده آل می باشد، سنگ اسپانیایی کرایون است. این سنگ با قابلیت های منحصر بفرد خود راحتی و آسایش را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. در این نوشته قصد داریم به معرفی یکی از بهترین برندهای معتبر تولید سنگ مصنوعی تحت عنوان کرایون (KRION) بپردازیم. سنگ کرایون نیز همانند سایر سنگ ها در مکان های مختلف قابل استفاده است و تنها محدود به ساخت کانتر نیست. 


کرایون نسل جدیدی از سنگ سطوح است که توسط شرکت Systempool به بازار ارائه می شود. سنگ کرایون نه تنها در طراحی داخلی برای ساخت سینک ظرفشویی، کانتر، انواع دیوارپوش و … مورد استفاده قرار می گیرد بلکه در نماکاری ساختمان نیز کاربرد دارد. سنگ کرایون یک سنگ مصنوعی است که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و قابلیت خمش برای مصارف گوناگون انتخاب می گردد.

ظاهر این سنگ همانند سنگ طبیعی است و برخلاف سایر سنگ های مصنوعی در تولید آن بیشتر از مواد معدنی استفاده می شود و تنها درصد ناچیزی رزین مقاومت بالا به آن افزوده می شود. سنگ کرایون در ابعاد گوناگون تولید می شود و پاسخگوی نیاز مشتریان از نظر عملکرد و زیبایی می باشد. تنوع و کاربرد این سنگ بسیار بالاست و به راحتی می توان آن را متناسب با فضای مورد نظر انتخاب نمود.

سنگ

از جمله مزایای سنگ کرایون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خاصیت آنتی باکتریال

سنگ کرایون یک سنگ آنتی باکتریال است و نمی تواند باکتری و آلودگی را به خود جذب نماید. این یک ویژگی ذاتی است که از ترکیب مواد بدون نیاز به مواد افزودنی حاصل می شود. از این رو این سنگ برای استفاده در مکان های مختلف که رعایت بهداشت در آنها بسیار ضروری است مناسب می باشد. سنگ کرایون در مراکز بهداشتی نظیر بیمارستان ها و مطب ها قابل استقاده است.

  • رنگ سفید فوق العاده

سنگ های کرایونی که به رنگ سفید تولید می شوند بی نظیر هستند زیرا این سنگ ها به معنای واقعی رنگ سفید را به نمایش می گذارند. میزان سفیدی کرایون سفید 98 درصد است و در مقایسه با سایر سنگ های سفید ماهیتی متفاوت دارد و زیبایی آن چشمگیر است.

  • مقاومت در برابر آتش

سنگ کرایون به گونه ای ساخته شده که در برابر آتش و حرارت بالا مقاومت خود را از دست نداده و منجر به گسترش آتش نمی شود. این سنگ از استاندارد EN 13051-1:2003 برخوردار بوده و ضد آتش است.

  • دوستدار محیط زیست

کرایون دوستدار محیط زیست است و در تولید آن از هیچ نوع ماده شیمیایی استفاده نمی شود. این سنگ 100 درصد قابل بازیافت است و مجدداً می توان از آن استفاده نمود.

سنگ

  • قابل استفاده در مکان های مختلف

یکی از ویژگی های بارز این سنگ قابلیت استفاده از آن در مکان های مختلف است. کرایون در برابر رطوبت، حرارت، بخار آب، یخ زدگی، نور خورشید، انقباض و انبساط و سایر عوامل مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و کیفیت آن کاهش پیدا نخواهد کرد.

  • سهولت در نظافت

کرایون سنگی است که به راحتی می توان ذرات گرد و غبار، آلودگی، ذرات چربی و … را از روی آن پاک کرد. تنها با یک دستمال مرطوب و مواد شوینده مخصوص می توان ظاهر سنگ را در صورت آلوده شدن همانند روز اول تمیز کرد.

  • وزن سبک

به دلیل اینکه چگالی سنگ کرایون در مقایسه با سایر سنگ ها نظیر پرسلین، کوارتز مصنوعی و یا سنگ مرمر طبیعی پایین است راحت تر می توان از آن برای ساخت کانتر استفاده کرد. این سنگ وزن سبکی دارد و بار سنگین بر کابینت وارد نمی کند.

  • مقاومت در برابر نفوذ آب

کرایون سنگی غیر متخلخل است و به دلیل عدم وجود خلل و فرج نمی تواند آب را جذب کند، از این رو باکتری نیز در آن نفوذ نمی کند. عدم جذب نم و رطوبت از ویژگی بارز این سنگ است که آن را برای مکان هایی مانند آشپزخانه، اتاق های جراحی و سرویس های بهداشتی مناسب نموده است.

سنگ

  • مقاومت در برابر نور خورشید

مقاومت سنگ کرایون در برابر اشعه UV بالاست و تابش نور خورشید نمی تواند کیفیت آن را پایین بیاورد. از این رو با خیالی آسوده می توان از آن برای نمای ساختمان نیز استفاده نمود.

  • ضریب انتقال حرارت پایین

هدایت گرمایی به گرمایی که توسط اشیاء منتقل می شود اشاره دارد. هر چه میزان هدایت گرما کمتر باشد، شیء خاصیت عایق پیدا می کند. استفاده از کرایون به عنوان دیوارپوش یا هر چیز دیگر به میزان قابل توجه از انتقال حرارت جلوگیری می نماید و مصرف انرژی در مکان مورد نظر به حداقل می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>