اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزایا استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی

همانطور که ساخت هر ساختمان با یک فنداسیون قوی شروع می شود، طراحی داخلی هر فضایی با انتخاب مواد آن آغاز می شود. صد ها سال پیش، درست آن زمانی که هنوز از سیمان و بلوک خبری نبود، چوب یک وسیله غالب برای اکثر ساختمان ها به شمار می آمد.

البته با اینکه امروزه مصالح تازه ای وارد بازار شده است، اما هنوز هم طراحی دکوراسیون داخلی با چوب دارای ویژگی های خارق العاده ای است. زیرا چوب نه تنها یک متریال با ارزش از لحاظ ساختار معماری است بلکه یک عنصر نامحدود، همه کاره، قابل بازیافت، تجدید پذیر و بادوام در طراحی داخلی بشمار می رود.

از این رو اندک موادی وجود دارند که به مانند چوب دارای تنوع و سازگاری گسترده ای در طراحی فضای خانه های روستاییگرفته تا خانه های مدرن، داشته باشند.

خانه سبز

خانه سبز، خانه ای است که به صورت پایدار و سازگار با محیط زیست طراحی شده و در عین حال بر تأثیر استفاده از "انرژی، آب، و مصالح طبیعی" متمرکز است. در طی دهه های گذشته با رشد سریع جمعیت و عدم توجه به طبیعت که منجر به مصرف بیش از حد سوخت های فسیلی و در نتیجه خسارت های جبران ناپذیری به محیط زیست بوده، جنبش خانه سبز در حوزه آموزش و ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری داشته است.

به طوری که امروزه مردم کاملا به حفظ انرژی و منابع تجدید پذیر در ساخت منزل خود اهمیت می دهند.طبق آزمایش های صورت گرفته در سال 1991، استفاده از عناصر طبیعی مانند گیاهان، حرکت آب، چوب و تصاویر طبیعی می توانند به میزان قابل توجهی استرس و مشکلات عصبی و فشار خون را کاهش دهند و خلق و خوی مثبت و آرامی را به جای خشم ایجاد کنند.

بنابراین به سادگی می توان گفت، چوب به عنوان یک موجود زنده شناخته شده، علاوه بر کاربردی که می تواند با آفرینش زیبایی در منزل داشته باشد، شامل یک انرژی روحانی است که به شیوه ای مثبت به سلامت ما تأثیر می گذارد و به ایجاد یک محیط آرامش بخش کمک می کند.

چوب در دکوراسیون داخلی

چوب عموما به عنوان یک متریال گرم شناخته شده که می تواند با تلفیق سنت و معماری، گرمای بیشتری به خانه های مدرن امروزی تزریق کند و ارتباط نزدیکی بین فضای داخل و طبیعت پیرامون انسان ایجاد کند.

کاربرد این متریال، در تمامی فضاها امکان پذیر است و تقریبا با همه متریال ها و رنگ ها به خوبی ست شده و دست شما را برای انتخاب سایر اجزای دکوراسیون تا حد زیادی باز می گذارد اما چوب دارای خواص و ویژگی هایی است که می بایست قبل از اینکه به کاربرد آن در دکوراسیون داخلی بپردازیم،

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>