اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اگر در طراحی آشپزخانه شما از کانتر لمینت، سرامیک، سنگ یا چوب استفاده شده است، بعد از گذشت مدت زمانی احساس خواهید کرد که به تغییر احتیاج دارد. رنگ آمیزی آن می تواند باعث ایجاد این تغییر و زیبایی آن شود. تعویض این المان ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد. در مقابل رنگ آمیزی آن می تواند هزینه بسیار کم تری در پی داشته باشد. به طور خلاصه برای انجام این کار نیاز به تمیز کردن سطح رو کابینتی، استفاده از پرایمر و دو لایه رنگ آمیزی و در انتها استفاده از سیلر می باشد. آن چه که در ادامه این مطلب  به بیان آن می پردازیم، آموزش رنگ آمیزی کانتر آشپزخانه می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کانتر

مرحله اول
در ابتدا باید نسبت به تمیز کردن کانتر اقدام نمایید. بدون شک کانتر آشپزخانه از جمله قسمت هایی است که چربی زیادی بر روی آن وجود دارد. این میزان چربی بر روی کانتری که نزدیک گاز قرار دارد، بیش تر می باشد. برای تمیز کردن آن می توانید از پاک کننده های مخصوص استفاده نمایید. بعد از تمیز کردن سطح مورد نظر اجازه دهید تا سطح آن به طور کامل خشک شود. برای تمیز کردن این المان می توانید از ترکیب مایع ظرفشویی و آب استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن کانترهای گرانیت و لمینت از پاک کننده هایی با پایه آمونیاک استفاده نکنید. این امکان وجود دارد که برای رنگ آمیزی، قبل از تمیز کردن، سطح آن را سمباده بزنید. زمان کافی برای خشک شدن سطح رو کابینتی یک ساعت می باشد.

کانتر

مرحله دوم
در این مرحله با استفاده از نوار چسب، لبه های دیوار و کابینت ها را برای جلوگیری از رنگی شدن بپوشانید. این امکان وجود دارد که نسبت به پوشاندن سینک ظرفشویی و دیوارپوش بین کابینتی نیز اقدام نمایید.

کانتر

مرحله سوم
برای جلوگیری از رنگی شدن کفپوش می توانید از پارچه ای بر روی آن استفاده نمایید. برای جلوگیری از جا به جا شدن ملحفه، به وسیله نوار چسب آن را بر روی زمین فیکس کنید.

کانتر

مرحله چهارم
توجه داشته باشید که درب و پنجره آشپزخانه را در طی انجام کار باز بگذارید. چرا که در این صورت هوای داخل آشپزخانه به خوبی تهویه می شود. انجام این کار در زمان استفاده از پرایمر اهمیت ویژه ای دارد. در صورتی که در آشپزخانه پنجره ای وجود ندارد، می توانید از یک فن استفاده نمایید.

کانتر

مرحله پنجم
در این مرحله نوبت به استفاده از پرایمر می رسد. استفاده از پرایمر باعث می شود جذب رنگ بهتر صورت پذیرد. بعد از استفاده از پرایمر، 24 ساعت زمان برای خشک شدن آن کافی می باشد. بعد از خشک شدن لایه اول از لایه دوم پرایمر استفاده کرده و به مدت 24 ساعت اجازه دهید لایه دوم پرایمر نیز خشک شود. توجه داشته باشید که مدت زمان 24 ساعت برای خشک شدن پرایمر کافی می باشد. اما برای اطمینان بیش تر بهتر است از دستورالعمل محصولی که استفاده می کنید، پیروی کنید.

کانتر

مرحله ششم
در این مرحله نوبت به استفاده از رنگ می رسد. نکته مهم و قابل توجه قبل از استفاده از رنگ ترکیب و هم زدن آن می باشد. انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به یاد داشته باشید متریال مختلفی که برای ساخت کانتر مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به رنگ مخصوص دارد و نمی توان از یک مدل رنگ برای انواع مدل استفاده کرد. از این رو انتخاب رنگ باید با توجه به جنس کانتر صورت پذیرد. برای انتخاب نمونه مناسب می توانید از فروشنده نیز کمک بخواهید.

کانتر

مرحله هفتم
در این مرحله با استفاده از غلطک رنگ آمیزی نسبت به رنگ آمیزی صفحه روکابینتی اقدام نمایید. برای انجام این کار از یک لایه نازک رنگ بر روی آن استفاده کنید. رنگ آمیزی باید در دو مرحله صورت گیرد. به همین خاطر لازم نیست در مرحله اول از یک لایه ضخیم رنگ بر روی کانتر آشپزخانه استفاده نمایید.

کانتر

مرحله هشتم
بعد از رنگ آمیزی لایه اول، به مدت 6 الی 8 ساعت اجازه دهید رنگ خشک شود. این امکان وجود دارد که برای اطمینان بیش تر بعد از رنگ آمیزی لایه اول، به مدت 24 ساعت صبر کرده و سپس به رنگ آمیزی لایه دوم اقدام نمایید. برای رنگ آمیزی لایه دوم نیز از همان غلطک رنگ آمیزی که در مرحله اول استفاده کرده اید، استفاده نمایید.

کانتر

مرحله نهم
بعد از رنگ آمیزی لایه دوم و خشک شدن آن، از رزین به منظور سیلر زدن سطح مورد نظر استفاده نمایید. برای استفاده از این محصول بر اساس دستورالعمل روی آن اقدام نمایید. بعد از استفاده از رزین، ممکن است در ابتدا کمی سفت و سخت به نظر آید. این خاصیت رزین، کانتر رنگ آمیزی شده را در برابر هر گونه خراش و آسیب دیدگی محافظت می کند. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه های فروش رنگ مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از پرایمر، در صورتی که حبابی بر روی صفحه روکابینتی ایجاد شد، به سرعت با استفاده از غلطک بر روی آن کشیده و حباب را از بین ببرید. در این مرحله کار شما به پایان می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>