اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ متریالی بی نظیر در امور ساختمانی است که از آن هم برای نمای خارجی و هم دکوراسیون داخلی استفاده می شود. تنوع این ماده طبیعی به حدی بالاست که طبق سلیقه می توان جنس، طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب نمود. علاوه بر آن سختی و مقاومت سنگ آن را به متریالی ایده آل برای سفت کاری و نازک کاری ساختمان تبدیل نموده است. سنگ های طبیعی طرح و رگه های بسیار زیبایی دارند و حضور آن ها در فضای داخل ساختمان جذابیت فوق العاده ای ایجاد می کند.

کانتر

سنگ در مکان های مختلف از جمله آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، راه پله، نمای ساختمان و … کاربرد دارد و با توجه به استحکام و شرایط مکان مورد نظر انتخاب می گردد. یکی از مکان هایی که حضور سنگ به آن زیبایی و صلابت می بخشد، آشپزخانه است. طراحی دکوراسیون آشپزخانه با استفاده از سنگ ایده ای است که همواره مورد توجه طراحان قرار می گیرد.


استفاده از رنگ های متضاد و دو نوع سنگ مختلف در یک آشپزخانه کمی نامتعارف به نظر می آید اما زیبایی و جذابیتی که به فضا افزوده می شود، افراد را به این ایده علاقمند خواهد کرد. یک خانم خانه دار به نام Ellen Forte اولین بار این ایده را در مجله دید و تصمیم به اجرای آن در خانه خود گرفت. این خانم در یک خانه سنتی طراحی شده به سبک اسپانیایی زندگی می کرد

. این خانه در ابتدا آشپزخانه جالبی نداشت، به همین دلیل وی تصمیم به تغییر دکوراسیون آن گرفت. آشپزخانه قدیمی این خانه اسپانیایی 7 درب داشت اما Ellen آن را دوست نداشت و میخواست آن را به گونه ای تغییر دهد که تنها به داخل خانه راه داشته باشد. او یک طراح واشنگتنی را استخدام کرد تا آشپزخانه وی را طراحی نماید. آشپزخانه جدید او به اندازه کافی فضا برای جزیره داشت به گونه ای که به راحتی اعضای خانواده می توانستند دور تا دور آن بنشینند. طراح این آشپزخانه از سنگ کوارتز برای کانتر جزیره و کابینت های کناری استفاده نمود. سطح این کانترها فضایی مناسب برای انجام امور مربوط به تهیه غذا برای خانم خانه دار فراهم کرد. 

کانتر


کوارتز یک سنگ دگرگون است که از ماسه سنگ تشکیل می شود. این سنگ از جمله مقاوم ترین سنگ هاست که با خیالی آسوده می توان از آن برای کانتر آشپزخانه استفاده کرد. بیشترین ماده تشکیل دهنده سنگ کوارتز سیلیس است و دلیل اصلی دوام و مقاومت این سنگ وجود این عنصر می باشد. به جرات می توان گفت مقاومت کوارتز و سختی آن با الماس یکسان است.

سنگ کوارتز سطحی صاف و بدون تخلخل دارد، از این رو هیچ گونه آلودگی و میکروب به آن نفوذ نمی کند. علاوه بر آن در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. شاید شنیده باشید که به این سنگ لقب آنتی باکتریال داده شده زیرا سطح صاف و بدون سوراخ آن در برابر باکتری و میکروب مقاوم است. اگر بخواهیم ویژگی های این سنگ را به طور خلاصه بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره نمائیم:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و گرما
  • عدم نیاز به مراقبت مداوم و نظافت
  • استحکام در برابر ضربه و ترک خوردگی
  • دوام و طول عمر بسیار بالا
  • عدم جذب چربی و روغن
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • عدم ایجاد خط و خش بر سطح آن

کانتر

امروزه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن از سنگ کوارتز به دلیل کارایی و دوام بالا استفاده می شود. در واقع این سنگ رایج ترین سنگ برای کانتر آشپزخانه است و اکثر افراد رنگ کرمی و یا رنگ های طلایی آن را انتخاب می کنند. کانتر کوارتز از نظر زیبایی بی نظیر است و به دلیل دوام بالا سال ها بدون آسیب در آشپزخانه شما باقی خواهد ماند.

اما ایده ای که خانم Ellen در آشپزخانه خود اجرا نمود محدود به سنگ کوارتز نبود. طراح آشپزخانه وی معتقد بود استفاده از دو نوع سنگ در فضای آشپزخانه منجر به کاهش یکنواختی می شود و فضا را جذاب تر نشان می دهد. از این رو وی سنگ صابون را برای بخشی از کانتر کابینت پیشنهاد داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>