اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتر

دلایل استفاده از کانتر چوبی
بدن شک دلایلی برای استفاده از چوب در طراحی صفحه رو کابینتی وجود دارد که در ادامه به بیان برخی از آن ها می پردازیم.

تنوع بالا: از جمله دلایلی که ممکن است افراد را به استفاده از نمونه چوبی این المان ترغیب کند، تنوع بالای آن ها در طرح و بافت می باشد. چرا که انواع چوب هایی که در طراحی این المان مورد استفاده قرار می گیرد، متنوع می باشد و از این رو گزینه های زیادی برای انتخاب در مقابل شما قرار دارد.

تطبیق پذیری چوب: چوب به عنوان متریالی شناخته می شود که با سایر متریال ها به راحتی تطبیق می پذیرد. از این رو می توان از نمونه چوبی در انواع سبک های طراحی آشپزخانه استفاد کرد. استفاده از صفحه رو کابینتی چوبی از سبک مدرن گرفته تا سبک سنتی و روستیک در طراحی آشپزخانه کاربرد دارد.

القای گرما: چوب متریالی است که استفاده از آن در فضاهای مختلف باعث القای گرما به فضای مورد نظر می شود. از این رو استفاده از آن به عنوان المانی طبیعی در طراحی آشپزخانه می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده باشد. هم چنین در صورت رها شدن ظروف شکستنی از دست شما، در صورت استفاده از کانتر چوبی به نسبت انواع دیگر احتمال شکستن ظروف کم تر می باشد.

دوستدار محیط زیست: برای تولید این المان با استفاده از چوب از انواع چوب های بازیافت شده استفاده می شود و بسیاری از آن ها قابل بازیافت می باشند. از این رو صفحه رو کابینتی چوبی به عنوان نمونه ای از المان های دوستدار محیط زیست شناخته می شود.

کاربردی بودن کانتر چوبی: از این مدل می توان در برای مصارف مختلف مانند صرف غذا و یا انجام کارهای آشپزی استفاده کرد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، مراقبت از آن در مقابل خراش های ناشی از چاقو و وسایل تیز می باشد. از نکات مهم دیگر در استفاده از این مدل می توان به مقاوم بودن آن در مقابل برخی از شوینده ها نیز اشاره کرد.

صرفه اقتصادی: مدل چوبی این المان به عنوان نمونه ای از کانترهایی که خرید آن مقرون به صرفه می باشد، شناخته می شود.

کانتر

معایب کانتر چوبی
استفاده از سیلرها: نکته مهمی که در مورد استفاده از این مدل باید به یاد داشته باشید استفاده از سیلر بر روی سطح آن ها در بازه های زمانی منظم می باشد. اگر این کار به درستی صورت نگیرد، صفحه رو کابینتی در مقابل آسیب دیدگی قرار گرفته و جرم می گیرد. هم چنین توجه داشته باشید که نمونه های چوبی همیشه باید خشک نگه داشته شوند.

عدم مقاومت در برابر خراش: چوب نسبت به سایر متریال ها مانند کاشی، سنگ و فلز از مقاومت کم تری برخوردار می باشد. از این رو در صورتی که قصد استفاده از چاقو بر روی نمونه چوبی این المان را دارید، استفاده از تخته را فراموش نکنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>