اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتر

بازسازی کانترهای آشپزخانه، آسان ترین و سریع ترین روش زیباسازی آشپزخانه است که آن را تبدیل به مدرن ترین و مرکزی ترین نقطه خانه شما می‌کند. راحت ترین راه برای حذف نمای سنتی و قدیمی آشپزخانه، استفاده از چند کانتر است که با سنگ کوارتز سفید و براق تزئین شده باشد. اما چرا برای صفحه رو کابینتی از این سنگ ها استفاده میکنیم؟ برای شروع، باید بگوییم که سنگ کوارتز یکی از سخت ترین و ماندگارترین سنگ های معدنی موجود در طبیعت است و از این رو این سنگ می تواند تمام ضربه هایی که در آشپزخانه به آن میخورد را تحمل کند. علاوه بر آن سنگ کوارتز در انواع و اقسام طرح ها و رنگ های خیره کننده موجود است، از طرح سیب سبز گرفته تا طرح کاملاً متضاد آن که قرمز جگری می‌باشد. هنگامی که سنگ کوارتز مناسب را برای صفحه کانتر آشپزخانه خود پیدا کردید، مطمعن باشید نمای آشپزخانه شما به طور کامل تغییر خواهد کرد.

بسته به نیاز خود و در جهت هماهنگ کردن سنگ کانتر با وسایل آشپزخانه، می توانید سنگ های کوارتز کرمی رنگ و براق را انتخاب کنید. به طور مختصر، رنگ سنگ کوارتز نمای زیبای سنگ را با ترکیبات کابردی گرانیت ترکیب می‌کند و هزینه آن بسیار مقرون به صرفه است. هنگامی که شما در فروشگاه های نزدیک محل زندگی خود و یا به صورت آنلاین تحقیقات زیادی انجام میدهید، متوجه میشوید که هزینه سنگ کوارتز به اندازه ای که در ابتدا تصور می‌کردید، بالا نیست.

کانتر

نکات مهم در حفظ و نگهداری کانتر کوارتز
بهترین نکته در مورد کوارتز این است که این سنگ بسیار شبیه به سنگ های طبیعی است، از این رو برای ترکیب و استفاده از آن در هر دیزاینی محدودیت وجود ندارد. این سنگ در رنگ های روشن مانند خاکستری نیز در دسترس می باشد. چنانچه لازم باشد از اجزای متفاوت و بی شماری استفاده برده و آنها را برای ساخت جزیره آشپزخانه در کنار هم قرار دهید، بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید تا این ناهماهنگی کمتر به چشم بیاید.

نکته حائز اهمیت در مورد سنگ های کوارتز این است که نگهداری بسیار کمی لازم دارند، به همین خاطر است که بسیاری از صاحب خانه ها کوارتز را در لیست دیزاین خود در الویت قرار می دهند، خصوصا اگر کانترها از طیف های رنگ بژ باشند شما باید پیش از خرید بپرسید که آیا کار خاصی برای نگهداری آنها باید انجام دهید یا خیر. ممکن است قیمت برای شما مسئله ساز باشد اما اگر دنبال چیزی هستید که سالیان سال برای شما بماند، کوارتز می تواند انتخاب اول شما باشد.

حال که مختصری از معایب و مزایای اصلی کانترهای کوارتز به شما ارائه شد، به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا آن ها نیاز شما را برطرف می‌کنند یا خیر. از لحاظ قیمت، انتظار این را داشته باشید که برای هر فوت مکعب بیشتر از 50 دلار هزینه کنید، این خود بستگی به نوع کوارتز و مکانی که در آن می خواهید از آن استفاده کنید، دارد. به جای نتیجه گیری سریع، شخصاً در اینترنت تحقیق کنید و از فروشگاه ها برای مقایسه قیمت ها دیدن کنید، خصوصا هنگامی که به دنبال قیمت حراج شده کانتر هستید. اینگونه هم می توانید معامله هایی منصفانه داشته باشید و هم به ایده هایی فوق العاده برسید که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید. روی هم رفته، مزایای کوارتز بیشتر از معایب آن است و ما باور داریم که انتخاب هوشمندانه ای برای هر آشپزخانه محسوب می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>