اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتر

ایده های ترکیب کانتر سفید کوارتز

آشپزخانه ها بیش تر از گذشته، تبدیل به جایگاهی مرکزی و پرمعنا برای تجربه های خانوادگی علاوه بر پخت و پز شده اند. برای بسیاری از صاحب خانه ها، آشپزخانه مکانی است که روز خود را شروع می‌کنند، با کودکان خود بازی می‌کنند، با دوستان خود گپ میزنند و فعالیت های بسیاری انجام می دهند. تمام اینها باعث می‌شود نیاز به آشپزخانه ای زیبا داشته باشید تا آشپزخانه ای کاربردی. از این رو، کانتر بخشی زیبا و بسیار لوکس در آشپزخانه شما محسوب می‌شود. از طرفی، همه ما می دانیم که تعداد زیادی از مالکان تمایل به رقابت با یکدیگر دارند و سعی می‌کنند با راه حل های نهایی طراحی آشپزخانه خود را انجام داده و از راهکارهای مختلف طراحی دکوراسیون استفاده کنند.

سطحی که اکثر مواقع از آن برای نشان دادن سلیقه در آشپزخانه استفاده می‌شود، سطح کانتر است که امروزه علاوه بر ماندگاری و کابرد بالا، جذاب و تأثیر گذار است. از این رو کانترهای کوارتز با کیفیت بسیار ارزشمند هستند. مصالحی که می تواند به تمامی این نیازها پاسخ دهد، کوارتز است چرا که بسیار مستحکم بوده و از طرفی بر روی کانتر بسیار لوکس و زیبا جلوه می‌کند. سنگ کوارتز بسیاری از مزیت های سنگ گرانیت را دارد، بدین معنا که خش برنمیدارد، لکه نمی‌گیرد و سوخته نمی‌شود. به علاوه، شما تنها باید هر از چند گاهی با دستمالی آن را تمیز کنید. به طور مختصر کوارتز روشن، همواره جدید و مطلوب است و هم در چیدمان سنتی و هم مدرن می تواند به کار گرفته شود. شما همچنین می توانید کوارتزهای مقرون به صرفه و همچنین مفید و کابردی خریداری نمایید.

کانتر

کانتر کوارتز سبز آبی
این ایده ای خاص و هنرمندانه برای آن دسته از افراد شجاعی است که دیوارهای سفید رنگ را با کابینت و کانتر سبز آبی ترکیب می‌کنند. نتیجه نهایی این است که آشپزخانه بزرگ تر، روشن تر و مدرن تر نشان داده می‌شود.

کانتر کوارتز نوک تیز و ساده
آشپزخانه های مدرن، علاوه بر استفاده محدود از رنگ ها به ساده بودن و وجود اجزای نوک تیز و خطی معروف هستند. شما در این آشپزخانه ها به طور تعجب آوری دکوراسیونی جز بافت های فانتزی و اثرهای هنری نمی بینید. علاوه بر آن رنگ خاکستری روشن با تمام اشکال و دکوراسیون داخلی همخوانی دارد. پس زمینه و ظاهر این آشپزخانه ها برای کانترهای کوارتز تمیز و سفید، ایده آل است و خود نمایان گر تکنولوژی بالای صنعتی کل این مکان است. چند کانتر گرانیتی مصنوعی نیز می تواند ایده خوبی باشد خصوصا هنگامی که بودجه شما پایین است.

کانتر


کانتر کوارتز در آشپزخانه با استایل خانه جنگلی
در حالی که کانترهای کوارتز همواره مینیمال و مدرن به نظر میرسند، دلیلی وجود ندارد که از آنها در استایل خانه های جنگلی استفاده نکنیم. شما می توانید مثال های بسیار زیبایی از آشپزخانه هایی را پیدا کنید که در آنها فضای مطلقاً قدیمی با کانترهای امروزی ترکیب شده و نتیجه ای جذاب حاصل شده است، خصوصا هنگامی که رنگ های بسیار خاص و غیر معمول مانند طلایی و یا کرمی در دسترس هستند


کانتر کوارتز و چوب
ماهیت چوب و کوارتز کاملا متفاوت است، به همین خاطر ما معتقدیم آنها در کنار هم بسیار دیدنی خواهند بود. چوب و کوارتز در کنار هم گاهی اوقات نسبت به یک کانتر کوارتز مشکی تأثیر بهتری دارند. در مورد آشپزخانه، می توانید سنگ کوارتز نرم را انتخاب نموده و بافتی شلوغ و چوبی به آن بدهید. هنگامی که به این نما عادت کردید، این بهترین دیزاینی خواهد بود که تا به حال داشته اید.

کانتر

کانتر کوارتز سفید و مشکی
قانونی که در آشپزخانه های سنتی وجود دارد این است که کانترها باید با تمام سطوح و رنگ های محسوس آشپزخانه از جمله کانتر جزیره، کانتر دور آشپزخانه، درب کابینت، دیوارها و … هماهنگی داشته باشند. خوشبختانه، ما به نتایج بسیار مطلوبی رسیدیم و آموخته ایم که همان بخشی که ناهماهنگی دارد، می تواند شگفتی به ارمغان بیاورد. کانترهای سفید و مشکی در کنار یکدیگر زیبایی خاصی به ارمغان می آورند و این تضاد رنگی معجزه می آفریند.

کانتر کوارتز سفید
ایده کلاسیک استفاده از چند لایه سفید بر روی کانتر نرم و براق، گزینه ای است که همواره نتیجه بخش می‌باشد. در چنین حالتی، شما به آشپزخانه کوچک خود نور و تمیزی بیشتری داده و آشپزخانه را بزرگ تر از آنچه که هست، نشان میدهید. به همین خاطر است که از رنگ سفید اغلب برای دیوارها و همینطور برای وسایل آشپزخانه استفاده می‌شود.
کانترهای کوارتز به زودی و به آسانی جایگزین سنگ های گران قیمت گرانیتی خواهند شد و دلیل آن تنوع بالا و حفظ و نگهداری کمتر است. از طرفی دیگر، کوارتز ماندگار است و در انواع و اقسام رنگ ها و استایل ها عرضه می‌شود و مدل غیر قابل تخریب و شگفت انگیزی را به وجود می آورد. نکته دیگری که باعث متمایز شدن کانتر کوارتز می‌شود، وجود باقی مانده های گرانیت در این ترکیب و طبیعی بودن این سنگ است زیرا این سنگ، سنگی مهندسی شده است که در تمام سایزها، رنگ ها و اشکال موجود است.

کانتر

اصولاً این المان به طور کامل از کوارتز خالص ساخته می‌شوند اما بخشی از آنها شامل 7 درصد پلیمر و صمغ کاج می‌باشند که باعث رنگی تر شدن محصول و همینطور مقاوم شدن آن برابر گرما تا دمای 400 درجه می‌شود. کریستال مستقیما از طبیعت تهیه می‌شود، این کریستال ها در گرد و غبار فشرده می‌شوند و سپس با صمغ کاج به یکدگیر متصل می‌شوند تا به شکلی واحد برسند. عموما، یک کانتر کوارتز جوابگوی تمام نیازهای شما از زیبایی و ماندگاری گرفته تا حفظ و نگهداری آسان خواهد بود. شما تنها به ظاهری لوکس نمیرسید، بلکه هم از لحاظ قیمت و هم استایل در هر مدل دیزاینی، به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>