اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتر

برخلاف سایر کانتر های سنگی، نمونه کوارتز در کارخانه تولید می‌شود. 90 درصد کوارتز از سنگ معدنی خالص به دست می آید و 10 درصد باقیمانده نیز از پلیمر و رنگدانه تشکیل شده که به سنگ کوارتز رنگ جدیدی میبخشد. مقدار پلیمر موجود در سنگ کوارتز بستگی به نحوه استخراج این سنگ دارد. اجزای سخت و محکم به سنگ ظاهری خال خالی می دهد در حالی که سنگ خوب استخراج شده، نرم تر به نظر می‌رسد. در بعضی از مواقع، فرد تولید کننده ممکن است تصمیم بگیرد که مقداری شیشه بازیافت شده به ترکیب کوارتز پلمیری اضافه کند تا به محصولی غیر قابل نفوذ و ضد خش تبدیل شود. ماده اساسی و لازم جهت اتصال اجزای سنگ در ساخت این المان صمغ کاج است.

کانترهای کوارتز شباهت بسیاری با نمونه های گرانیتی دارند و در صورتی که هر سال پوششی محافظ برای آنها نصب کنید، ماندگاری آنها طولانی تر می‌شود. از این رو، رنگ های کوارتزی تا مدت زمان بیشتری حفظ می‌شوند. در این مرحله، ممکن است احتمالا به این فکر کرده باشید که چرا این سنگ ها با توجه به قابلیت های ویژه خود، در گذشته پرطرفدار نبوده اند. پاسخ این است که در گذشته، رنگ ها و طرح های کوارتزی به اندازه امروز متنوع نبوده اند، از این رو دلیلی برای جایگزین کردن سنگ های طبیعی با سنگ کوارتز وجود نداشت. شما تنها کافی است نگاهی به کانترهای قدیمی خانه بیندازید تا متوجه شوید که صنعت هم از لحاظ استانداردهای فنی و هم طراحی چقدر پیشرفت کرده است.

کانتر

امروزه، تولید کنندگان طرح های متنوع پیچ در پیچ، نقطه نقطه ای و … را ارائه می دهند و همین طرح ها کانتر کوارتزی را بسیار خاص و ویژه جلوه داده است. روکش های خوش رنگ این کانترها نیز از طریق دستگاه شن پاش، سنگ تیغ تیزکنی یا حکاکی بر روی آنها قرار می‌گیرند. از این رو، تنوع عظیم سنگ های کوارتز آنها را زیبا و ارزشمند کرده است. در فروشگاه هایی که کوارتز می فروشند، برای هر تخته سنگ بافت دار، سنگ آهکی مات و غیر براق یا گرانیت براق وجود دارد. بهترین بخش داستان این است که کانترهای کوارتزی به احتمال قوی مناسب تمام بودجه ها است و انتظارات مربوط به حفظ، نگهداری و خواسته های شخصی را برآورده می‌کند.

ایده استفاده از کوارتز سفید برای آشپزخانه نسبتا جدید است اما با این حال در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و افراد این روش را بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای کانترهای آشپزخانه خود میدانند. این افراد شیفته نمای سنگ های طبیعی کانتر آشپزخانه خود هستند و ماندگاری و نگهداری آسان آن را تحسین می‌کنند. ما به نوعی باور داریم که کانترهای کوارتز در آشپزخانه ماندگار هستند زیرا معایب آنها در مقابل مزیت ها ناچیز می‌باشد. کوارتز سیاه نیز یک گزینه به حساب می آید اما این رنگ مناسب فضای بزرگ همراه با نور طبیعی است. کوارتز سفید براق تأثیر قابل ملاحظه ای بر آشپزخانه شما می‌گذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>