اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتر

مزایای کانتر کوارتز
امتیاز اصلی داشتن یک کانتر کوارتز ماندگاری آن است چرا که کوارتز یکی از مقاوم ترین متریال ها در برابر ضربه محسوب می‌شود. در واقع، هر فروشگاه معتبری برای کانترهای کوارتز به شما ضمانت مشخصی ارائه می دهد. این نمونه به میزان 93 تا 95 درصداز کوارتز خالص تشکیل شده اند و دقیقا به خاطر سختی کریستال معدنی است که مقاوم می‌باشند که این امر خود ویژگی بسیار مطلوبی است. ویژگی های سنگ کوارتز به شدت یادآور ویژگی های الماس است که مقاوم ترین ماده در جهان محسوب می‌شود.

یکی دیگراز مزایای این مدل، نحوه تولید آن است. تقریبا تمام آن ها در خلاء تولید می‌شوند و سطحی اسیدی دارند که به آنها خاصیت غیر قابل نفوذ میبخشد و باعث مقاوم شدن آنها در برابر فرسایش می‌شود. علاوه برآن، همه کانترهای کوارتز گران قیمت نیستند. نمونه های ارزان که مناسب با بودجه صاحب خانه باشد نیز وجود دارند و نسبت به قیمت خود بسیار مفید هستند. با استفاده از کوارتز، دیگر لازم نیست نما یا کارکرد را فدای یکدیگر کنید تا به نتیجه ای مطلوب برسید. علاوه بر این، کوارتز احتیاج به نگهداری کمتری نسبت به دیگر مصالح دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کوارتز را در شرایط خوبی نگه دارید و هر از چند گاهی آن را تمیز کنید.

کوارتز ضد خش و ضد اشتعال است و همینطور در برابر فرسایش و آب نیز مقاوم می‌باشد اما در هر صورت ما به شما پیشنهاد میدهیم از پدهای مخصوص در هنگام قرار دادن بشقاب های بسیار داغ بر روی کانتر استفاده کنید. با توجه به انتظار، کانترهای آشپزخانه نیاز به نگهداری و توجه ویژه دارند. برندهای کانتر کوارتز محصولاتی با بافت امن و نرم ارائه می دهند. این محصولات مانع از گسترش پاتوژن ها و باکتری ها می‌شوند. به همین خاطر است که در یک محیط مرطوب عملکرد بسیار خوبی دارند، خصوصا در حمام و آشپزخانه. نکته آخر و مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که کوارتز متریالی است که با هر محیطی خود را تطبیق می دهد.

کانتر

معایب کانتر کوارتز
کوارتز مزایای زیادی دارد اما به هر حال سنگی پردازش شده است و نمی تواند ویژگی سنگ گرانیت ارگانیک و طبیعی را داشته باشد. اگر الویت اول شما داشتن یک کانتر با ظاهری مشابه سنگ طبیعی است، گرانیت را انتخاب کنید. یک کانتر گرانیت برای جزیره آشپزخانه در این حالت همواره جایگزین خوبی است. کوارتز می تواند ویژگی هایی شبیه سنگ گرانیت داشته باشد، اما نمی تواند دمای زیادی را تحمل کند. شما می توانید قابلمه و کتری داغ را بر روی کانتر کوارتز بگذارید، اما باید این کار را با احتیاط انجام دهید. از دیگر معایب کانتر کوارتز زمان بر بودن نصب آن می‌باشد. از این رو اگر زمان کمی دارید، بهتر است دنبال متریال دیگری باشید. برای نصب آن ها معمولا نیاز به کمک گرفتن از متخصصین دارید اما وقتی که میدانیم کانترهای کوارتز در انواع و اقسام مختلف وجود دارند و نمونه های ارزان قیمت نیز یافت می‌شوند، جای نگرانی نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>