اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتر

چوب یکی از المان های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی شناخته می شود. استفاده از این المان در طراحی آشپزخانه به عنوان المان طبیعی نیز می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد. روش های زیادی برای استفاده از این المان در طراحی آشپزخانه وجود دارد. برای مثال یکی از قسمت هایی که می توان در طراحی آن از چوب استفاده کرد، کانتر می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از چوب در طراحی آشپزخانه نیازمند نگهداری و مراقبت می باشد. در ادامه به بیان جزئیات بیش تری در این زمینه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

در ساخت صفحه رو کابینتی چوبی از چوب سخت استفاده می شود. بدون شک برای استفاده از چوب در محیطی مانند آشپزخانه که رطوبت در آن بالا می باشد، پردازش چوب به شکلی که در مقابل رطوبت موجود در آشپزخانه مقاوم باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

انواع چوب در ساخت کانتر چوبی
بر اساس نظر کارشناسان استفاده از چوب های بامبو و افرا برای ساخت این مدل بسیار مناسب می باشد. چرا که این گونه چوب ها به راحتی تهیه شده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. استفاده از چوب درخت کهور نیز می تواند نمونه ای مناسب برای استفاده باشد. استفاده از چوب های نرم برای ساخت این المان گزینه مناسبی نیست

کانتر


هزینه استفاده از کانترهای چوبی
هزینه خرید و استفاده از صفحه رو کابینتی چوبی، به چوبی که در ساخت کانتر آشپزخانه از آن استفاده شده است، بستگی دارد. بد نیست بدانید هزینه خرید این مدل نسبت به نمونه لمینت بیشتر و نسبت به خرید انواع دیگر که در ساخت آن ها از سنگ های طبیعی استفاده شده است، کم تر می باشد.

انتخاب سینک مناسب در کنار کانتر چوبی
همان گونه که می دانید، چوب در برابر آب آسیب پذیر بوده و در طولانی مدت آسیب می بیند. از آن جایی که از سینک برای شستن ظروف استفاده می شود، انتخاب نمونه ای مناسب از آن ها که کم ترین میزان آب را بر روی خود پخش کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بنابراین توجه به این نکته می تواند حائز اهمیت باشد.

کانتر

نکات لازم در نگهداری از کانتر چوبی

  • توجه داشته باشید که برای تمیز کردن رو کابینتی چوبی از یک پارچه خشک به همراه کمی مایع ظرفشویی استفاده نمایید. برای جلوگیری از ایجاد جرم در آن نیز می تواند یک واحد سرکه را در چهار واحد آب حل کرده و از آن برای تمیز کردن کانتر استفاده نمایید.
  • از استفاده تمیز کننده هایی که در آن ها مواد سفید کننده و آمونیاک وجود دارد، خودداری نمایید.
  • برای پاک کردن لکه ها از سطح کانتر چوبی می توانید از یک تکه لیمو و نمک استفاده کرده و آن را بر روی سطح مورد نظر بکشید. سپس به وسیله یک پارچه خشک آن را پاک کنید.
  • در صورت وجود خراش بر سطح آن پیشنهاد ما استفاده از پارافین های رنگی که رنگ آن با رنگ کانتر تطابق دارد، می باشد. در ترمیم خراش های عمیق به سمباده نیاز می باشد که بهتر است برای انجام این کار از یک متخصص کمک بگیرید.


نکات پایانی
همان طور که می دانید، کانترها انواع مختلفی دارند. برای مثال انواع گرانیت، لمینت، سنگ مرمر چوب و غیره نمونه ای از مدل هایی است که می توان در آشپزخانه مورد استفاده قرار داد. آن چه که در این مطلب از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی کانتر چوبی و نکاتی در زمینه آشنایی با ویژگی های آن می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>