اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هود

راهنمای خرید هود آشپزخانه

در هنگام خرید انواع هود باید به یکسری نکات توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته و سال ها از حضور این وسیله ضروری در خانه لذت ببرید. این نکات به شرح زیر می باشند.

  • یک هود خوب نه تنها عملیات مکش را به صورت ایده آل انجام می دهد بلکه هوا را نیز تصفیه می نماید. مدل هایی که دارای این قابلیت هستند نیاز به کانال کشی ندارند و هوایی که به داخل می کشند را پس از تصفیه بیرون می فرستند، در نتیجه مکش و تهویه با هم توسط یک دستگاه انجام می شود.
  • قدرت مکش یکی از مشخصه های این تجهیزات ضروری است. به همین دلیل قبل از خرید حتماً باید با توجه به فضا قدرت هود خود را تخمین بزنید. مدل های مختلف این محصول از سرعت و قدرت مکش متفاوتی برخوردار هستند، بنابراین مدلی را انتخاب کنید که سرعت و قدرت مکش آن ایده آل است.
  • بهترین هود آشپزخانه مدلی است که سر و صدای اضافی تولید نکند، در غیر اینصورت آرامش ساکنین را بر هم میزند.
  • سایز این وسیله باید با اجاق گاز شما هماهنگی داشته باشد. سایزهای کوچک مناسب اجاق گازهای مبله نیستند.
  • مدل این وسیله مهم را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید. برای مثال هود مناسب کابینت ممبران، هود زیر کابینتی یا توکار است.

برند های معتبر هود
از جمله هودهای باکیفیت ایرانی در بازار می توان به هود بیمکث، استیل البرز، اخوان، مس، لامیرا، روبینا، کلایبرگ، رابیتس، زیگما، الیکا و کن اشاره کرد. همچنین برند های معتبر خارجی هود نیز در بازار با نام های لتو، فرامکو، بوش و آریستون وجود دارند.

هود

مراکز فروش هود
برای خرید هود آشپزخانه می توانید به نمایندگی برند مورد نظرتان مراجعه کنید تا هم تنوع محصولات را از نزدیک ببینید و هم بتوانید از گارانتی محصول مورد نظر در صورت نیاز استفاده کنید. در تهران برای خرید هود آشپزخانه می توانید به خیابان بنی هاشم، خیابان خیام، خیابان آیت الله کاشانی و شهرک غرب، بلوارفرحزادی مراجعه نمایید.

در اصفهان نیز مراکزی در خیابان های هشت بهشت و خیابان مشیر کوچه یخچال وجود دارد. همچنین مراکز متعدد فروش هود در مشهد نیز وجود دارد که در خیابان خسروی، بلوار کشاورز، بلوار کلاهدوز، بلوار فلسطین، وکیل آباد و سناباد وجود دارد که می توانید برای خرید هود مورد نظر مراجعه کنید.

قیمت هود آشپزخانه
هر کدام از تولیدکنندگان و نمایندگی ها محصولات خود را با کیفیت و قیمت متفاوت به بازار عرضه می کنند و شما می توانید بر اساس نیاز خود مدل دلخواه را خریداری کنید. البته این نکته را به خاطر بسپارید که هود بی صدا با قدرت مکش مناسب، بهترین گزینه برای آشپزخانه شماست و یک عمر آرامش و راحتی را به ارمغان خواهد آورد.

اگر تمایل به خرید هود ارزان دارید می توانید به فروشگاه هایی که محصولات خود را با تخفیف در اختیار مشتریان قرار می دهند مراجعه نمائید. اما فراموش نکنید گاهی اوقات قیمت ارزان نشان از بی کیفیتی کالاست و ممکن است پس از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>