اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هود

هود وسیله ای بسیار ضروری برای آشپزخانه به منظور مکش دود، بو، رطوبت، گاز و چربی حاصل از پخت و پز می باشد. در صورت عدم نصب آن در آشپزخانه خصوصا در آشپزخانه هایی که فضای کوچکی دارند، ذرات و چربی های ناشی از پخت و پز در اطراف پراکنده شده و محیطی برای رشد باکتری ها فراهم می کنند. تمام هودها مجهز به فیلتر قابل شستشو و تعویض می باشند و پس از مدتی استفاده می توان آنها را تمیز و یا تعویض نمود. در ادامه این نوشته به طور خلاصه به معرفی رایج ترین مدل های این محصول کاربردی می پردازیم.

انواع هود

  • هود زیرکابینتی

این مدل هود اشپزخانه در زیر کابینت و بالای گاز نصب می شود و اصطلاحا به آن هود دیواری هم می گویند. این هود دارای کلید فشاری است و قابلیت لمس با ریموت را ندارد. هود زیرکابینتی به دو مدل تک موتوره و دو موتوره تولید می شوند و قیمت مناسب، نگهداری آسان و اشغال فضای کم از مزایای این نوع هود بشمار می آید. همچنین این مدل معایبی چون صدای زیاد و قدرت مکش پایین در مقایسه با مدل های جدیدتر را دارند.

  • هود جزیره ای

هود آشپزخانه جزیره ای نمایی شیک و مدرن دارد و اندازه آن نسبت به سایر موارد کوچک تر می باشد. این مدل اصولا برای آشپزخانه هایی مناسب است که پخت و پز چندانی در آنها صورت نمی گیرد. صفحه مکش هود جزیره ای کوچک است اما قدرت مکش آن ایده آل می باشد و یک نوع هود هوشمند منحصربفرد و زیبا محسوب می شود. این نوع هود در مدل های کره ای، استوانه ای و مکعب ساخته می شود.

هود

  • هود شومینه ای

هود شومینه ای به شکل قیف برعکس است و بر روی دیوار نصب می شود. همچنین هواکش آن قابلیت نصب به دیوار یا سقف را دارد. این مدل در طرح های استیل، شیشه و ترکیب شیشه و استیل ساخته می شود و مجهز به فیلتر آلومینیومی جهت شستشو و تعویض می باشد.

با توجه به مدل هود می توان عملکرد آن را با صفحه لمسی، دکمه مکانیکی و یا از طریق ریموت کنترل نمود. بعضی از آن ها دارای صفحه نمایش و سنسور دود و گاز می باشند. لامپ های تعبیه شده در مدل شومینه ای LED یا لامپ هالوژن هستند.

  • هود تلسکوپی

برای آشپزخانه هایی که کمبود فضای مناسبی برای قرار دادن یک سیستم تهویه دارند، هود تلسکوپی می تواند راه حل ایده آلی باشد. این هود در کنار سطح اجاق گاز نصب می شود و به جای بالا رفتن دود و بخار، به سمت پایین یا به سمت کنار حرکت می کند و انتخابی عالی برای آشپزخانه های کوچک می باشد.

هود

  • هود دکوراتیو مورب

این مدل در مقایسه با نمونه های قدیمی ظاهری شیک تر و متفاوت تر دارد. نحوه قرار گرفتن آن به صورت مورب و در زاویه 45 درجه ای نسبت به صفحه گاز است. چون حالت آن به صورت مورب است و دقیقا بالای صفحه گاز قرار نمی گیرد احتمال پخش بو وجود خواهد داشت.

هودهای مورب از جنس استیل، شیشه و یا ترکیبی از این دو متریال هستند و فیلتری از جنس آلومینیوم بر روی آنها نصب شده که قابلیت شستشو را دارا می باشد و مجهز به سیستم تشخیص زمان شستشو و تعویض نیز هست. صدای این هود دکوراتیو به موتور آن بستگی دارد و اصولا صدای زیادی تولید نمی کند، از این رو این مدل را می توان هود کم صدا نامید.

  • هود مخفی یا توکار

هود توکار از نظر کارکرد با مدل مورب تفاوتی ندارد و مکش و میزان صدای آن نیز مانند این مدل است. این هود فضایی از آشپزخانه را اشغال نمی کند و در زیر کابینت در بالای اجاق گاز نصب می شود. از جمله بهترین هود مخفی که می توان از کیفیت آن مطمئن بود و به عنوان کم صداترین هود مخفی آن را در نظر گرفت، هود مخفی کن است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>