اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتر

همانطور که دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های ساختمان اهمیت دارند, طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز برای معماران بسیار حائز اهمیت است. یکی از مکان هایی که نیازمند توجه و طراحی در آشپزخانه می باشد کانتر آشپزخانه است. این المان کاربردهای متفاوتی دارد که اصلی ترین آن آماده نمودن غذاست. علاوه بر اینکه از کانتر استفاده های فراوانی می‌شود, ظاهر آن نیز باید متناسب با دکوراسیون داخلی باشد و نمایی زیبا در آشپزخانه ایجاد کند. کانتر در تماس مستقیم با آب و مواد غذایی ست, بنابراین باید کیفیت متریالی که قرار است بر روی صفحه رو کابینتی قرار داده شود, مورد توجه قرار گیرد. از متریال های مختلفی برای پوشش سطح کانتر استفاده می‌شود که در زیر به چند نمونه آن اشاره شده است.

سنگ گرانیت
امروزه با وجود سنگ های متنوع, استفاده از سنگ های گرانیت در آشپزخانه حرف اول را میزند. سنگ گرانیت جزء سنگ های طبیعی محسوب می‌شود و در مقایسه با سنگ های مصنوعی ظاهری جذابتر و طبیعی دارد. این نوع سنگ در تنوعی از طرح و رنگ یافت می‌شود و مقاومت آن در برابر خش,کپک و قارچ بسیار بالا می‌باشد. تمیز نمودن این سنگ ها باید با شوینده های مخصوص انجام شود زیرا سنگ گرانیت ممکن است موادی مانند سرکه و روغن را جذب کند که این امر باعث ایجاد لک بر روی این سنگ می‌شود.

کانتر


لمینت
لمینت مناسب ترین جنس از نظر قیمت برای کانتر آشپزخانه می‌باشد. لمینت در طرح و رنگ متنوع تولید می‌شود و نمایی بسیار شیک و زیبا به ارمغان می آورد. لمینت سطحی صاف و براق دارد که به همین دلیل مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. این متریال برخلاف زیبایی بی نظیری که دارد در برابر ضربه و آب حساس است که این یکی از معایب لمینت محسوب می‌شود.

سنگ کوارتز
سنگ کوارتز نوعی سنگ مصنوعی ست که دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. ظاهر این نوع سنگ به صورت تخته سنگ هایی با رگه های در آن می‌باشد که به دلیل نداشتن هیچ نوع تخلخلی سطح آن بسیار صاف و براق می‌باشد. از ویژگی های این نوع سنگ می توان به ضد لک و خش بودن آن اشاره نمود. تمیز نمودن کانتر از جنس کوارتز نیاز به هیچ نوع ماده شوینده ای ندارد. به دلیل خاصیت آنتی باکتریال سنگ کوارتز, نظافت و نگهداری از آن آسان می‌باشد.

کانتر

استیل
اگر دنبال ایجاد فضایی مدرن در آشپزخانه هستید, کانتر استیل را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های خاص این مدل، مقاومت بالای آن در برابر حرارت می‌باشد. کانتر استیل در هر نوع آشپزخانه ای با هر نوع دکوراسیون قابل استفاده می‌باشد. استیل ضد زنگ می‌باشد و در برابر آب و رطوبت مقاوم است. تمیز نمودن این مدل به دلیل خاصیت ضد لک بودن آن به راحتی انجام می‌شود.


سنگ صابون نوعی سنگ طبیعی ست که برای روی کابینت استفاده می‌شود. سنگ صابون در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاوم است و خاصیت غیر قابل نفوذپذیری بالایی دارد. نگهداری و نظافت از کانترهایی که با این نوع سنگ ساخته می‌شود بسیار آسان است. این صفحه های رو کابینتی نمایی طیبعی دارند و مناسب هر نوع دکوراسیون در آشپزخانه می‌باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>