اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گوجه فرنگی

صادرات گوجه فرنگی به روسیه:
گوجه فرنگی یکی از انواع صیفی جاتی است در بین ایرانیان از طرفداران خاصی برخودار است و در تمام فصول سال می توانید آن را از دو طریق گل خانه ای و یا سنتی تهیه و مصرف کنید.

یکی از مشتقات گوجه فرنگی، رب گوجه می باشد که خانم‌های ایرانی در اکثر غذا های خود برای خوش بو و خوش طمع و مزه کردن غذا از ان استفاده می‌کنند.صادرات گوجه فرنگی نیاز به دانستن اطلاعاتی ست که سعی داریم در این مقاله به بخشی از آن بپردازیم.

گوجه فرنگی

آشنایی با گوجه فرنگی:
گوجه فرنگی یکی از سبزیجات آبدار است که گیاه بومی آمریکای جنوبی و مرکزی به شمار می آید و امروزه به دلیل گسترش علم و دانش روز بشری این گیاه در سر تا سر جهان کشت می شود.گوجه فرنگی سر‌شار از وی تامین سی و لیکوپن می باشد که برای سلامتی مفید است.

در حال حاظر در سراسر جهان بیش از 7500گونه گیاه گوجه فرنگی وجود دارد که در رنگ، طعم و بافت با یک دیگر متفاوت هستند. کشور چین اولین و بزرگ‌ترین تولید کننده این محصول به حساب می آید، سپس ایالات‌متحده، ترکیه، ایتالیا، مصر و ایران به ترتیب از بزرگ‌ترین تولید کننده گان این محصول به شمار می آیند.

گوجه فرنگی

مشخصات یک گوجه فرنگی خوب:
در هنگام خرید گوجه‌فرنگی برای این که بتوانیم یک محصول خوب خریداری نماییم بهتر به سطح پوست گوجه دقت کنیم، از خرید گوجه‌هایی که دارای پوست چروک و لکه و تیرگی های قابل توجه پوستی هستند خود‌داری نمایید. بلکه گوجه باید بدون لکه و هر آسیب مکانیکی باشد، گوجه فرنگی‌های خوب دارای وزن بیشتری نسبت به سایز خود هستند.

گوجه فرنگی گل خانه‌ای دارای ظاهری زیباتر و پوستی ضخیم تر نسبت به گوجه های کشت سنتی می‌باشد و این ویژگی سبب می‌شود که گوجه فرنگی‌های گل خانه ای از ماندگاری بالاتری برخودار باشند.

گوجه فرنگی

نحوه صادرات گوجه فرنگی به روسیه:
برای آشنایی بیشتر به نحوه ارسال و صادرات گوجه فرنگی به روسیه قصد داریم در این قسمت به بیان و بررسی آن بپردازیم.

برای صادرات گوجه فرنگی به روسیه شرایط خاصی لازم است که باید حتما این شرایط انجام شود به طور مثال نوع بسته بندی گوجه فرنگی بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا در هنگام صادرات گوجه فرنگی به روسیه اگر بسته بندی آن ها مناسب نباشد سبب خرابی و از بین رفتن گوجه می شود.

فیسالیس

برای صادرات گوجه‌فرنگی به روسیه عموما از گوجه‌های گل خانه ای استفاده می شود و گوجه‌فرنگی‌های ارسالی باید در یک ردیف و دارای کاغذ گراف باشند و همچنین در هنگام برداشت محصول باید گوجه به صورت صادراتی چیده شوند، منظور از صادراتی بودن گوجه به این معنی است که گوجه فرنگی دو رنگ که به لیمویی مشهور است.

نکته دیگری که در صادرات گوجه فرنگی به روسیه حائز اهمیت است این نکته می باشد که اگر گوجه فرنگی‌ها را در فصل تابستان و فصول گرم سال به ترکیه ارسال می کنیم حتما باید از ماشین‌های یخچال دار استفاده کنیم در غیر این صورت با خرابی گوجه ها روبه رو خواهیم شد.

کشور روسیه در واقع ظرفیت بزرگ برای صادرات گوجه فرنگی ایرانی می باشد که می توان با صادرات گوجه و دیگر مشتقات آن به رونق اقتصادی کمک کرده و برای جوانان ایرانی اشتغال ایجاد کرد.

گوجه فرنگی

صادرات میوه به روسیه:
اگر شما خواستار صادرات میوه به خصوص گوجه فرنگی به روسیه هستید باید یک سری نکات را رعایت کنید. از آن جایی که کشور روسیه در حاشیه ی دریای خزر قرار دارد و از نظر مسافت به ایران نزدیک است و دارای ظرفیت بالای صادرات می باشد می تواند از جمله کشور های پر طرف دار برای صادر کننده های ایرانی قرار بگیرد.

برای این که بتوانید در صادرات میوه جات و گوجه فرنگی به روسیه موفق باشید لازم است بر اصول مذاکرات تجاری و قواعد صادرات آشنایی داشته باشید.

گوجه فرنگی

صادرات به روسیه:
در دنیای امروز و با افزایش رقابت جهانی و رقابت‌های اقتصادی نحوه و چگونگی صادرات کالا به دیگر کشور‌های جهان از اهمیت ویژه ای برخودار است به همین دلیل سرمایه گذاری در این بخش نیاز به تجربه و دانش و برنامه ریزی هوشمندانه دارد.

همچنین برای این که بتوانیم یک تجارت خوب داشته باشیم نیاز است که قوانین تجاری کشور مبدا و همچنین قوانین تجاری کشور مقصد را فرا بگیریم و از دانش اصول مذاکرات تجاری بهره ای برده باشیم.

از همین رو از آن جایی که قوانین تجاری هر کشوری متفاوت است برای این که بتوانید یک تجارت و صادرات گوجه فرنگی خوب و پر سودی داشته باشید نیاز است که قوانین تجاری کشور روسیه را بدانید.

گوجه فرنگی

قیمت محصولات کشاورزی در روسیه:
از آن جایی که کشور روسیه در نیمی از فصول سال فاقد محصولات کشاورزی هستند از این رو برای این که بتوانند نیاز‌های خود را تامین کنند باید از کشور‌های دیگر محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی وارد نمایند و همچنین قیمت محصولات کشاورزی در روسیه نسبت به دیگر کشورها تولید‌کننده بالاتر است.

بر همین اساس است که صادرات محصولات کشاورزی مانند گوجه می تواند برای کشورمان صرفه اقتصادی داشته باشد.

اما دلیل قیمت های بالای محصولات کشاورزی در این کشور نسبت به دیگر کشور‌های تولید کننده به این دلیل است که کشور روسیه دارای قوانین سخت‌گیرانه برای ورود مواد غذایی و میوه‌ها به کشور خود است که باید مواد وارداتی از استاندارد‌های مخصوصی و از کیفیت بالایی برخودار باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی لطفی زاد:
سلام فروش گوجه درجه یک صادراتی
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>