اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیره خرما

صادرات شیره خرما به ترکیه:
شیره خرما را می توان به جای مواد شیرین کننده تصفیه شده استفاده کرد. این نمونه از شیره های پر خاصیتی است که برای رفع کم خونی، برطرف کردن مشکلات گوارشی و افراد مبتلا به دیابت بسیار مناسب است.

این محصول به دلیل کاربرد و خواص زیاد خواهان بسیاری را در سراسر دنیا به سمت خود جذب کرده است؛ کشور ترکیه نیز یکی دیگر از طرفداران ویژه این محصول خالص ایرانی می باشد.

با توجه به اینکه ما بهترین تولید شیره خرما در کشور را به همراه داریم، این محصول صد در صد خالص و سفارشی را به ترکیه صادر می کنیم و صادرات شیره خرما به ترکیه را به طور توسعه یافته، با بهترین بسته‌بندی به انجام می رسانیم.

آیا به دنبال قیمت شیره خرما در بازار ترکیه هستید؟! پس با ما همراه باشید تا از بازار شیره خرما در ترکیه آگاه شوید.

شما عزیزان می توانید برای آگاهی از قیمت شیره خرما در بازار ترکیه با جست و جو در اینترنت و یا گفت گو کردن باکسانی که فروش شیره خرما را به صورت حرفه ای انجام می دهند و به دیگر کشور ها صادر می کنند به پاسخ سؤال خود برسید.

همه ساله شیره خرمای صد در صد خالص و اصل به ترکیه صادر می شود. شیره خرما صادراتی خالص، با قیمت مناسب در کشور ترکیه موجب افزایش خریداران خارجی این محصول شده است.

اگر می خواهید از صادرات این نمونه به ترکیه و قیمت آن در کشور، اطلاعاتی کسب کنید، می توانید از طریق جست و جو در اینترنت به بهترین اطلاعات در این زمینه برسید.

در کشور عزیزمان ایران، شرکت تولیدی شیره خرمای اصل و خالصی وجود دارد که این محصول را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

آیا به دنبال انواع شیره خرما ایرانی تولید شده با استاندارد های صادراتی هستید؟ خرما ایران انواع مختلفی دارد که هرکدام طعم و خواص بی نظیری دارند. شرکت‌های تولید کننده شیره خرمای ایرانی این محصول را در انواع مختلف و با استاندار های صادراتی تولید و به کشور های دور و نزدیک صادر می کنند.

کشور های خریدار شیره خرما تولید ایران:
از آن جایی که تولید شیره خرما در ایران با شرایط مناسب و استانداردی صورت می‌گیرد، همه ساله بر تعداد کشور‌های خریدار شیره خرمای ایرانی افزوده می شود که می‌توان به آلمان، چین، قطر، تایلند و دیگر کشور‌های جهان اشاره کرد هم چنین ترکیه هم یکی از کشور‌های خریدار شیره خرما از ایران است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علیرضاخلیلی:
سلام اگرما درزمینه شیره خرما فعالیت داشته باشیم صادرات به چه شکل و ایا فروش وصادرات اینقدر هست که وقت بذاریم ممنون از شما
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نادررستمی:
درود شما برای این که خریدار هندی شیره خرما را به ما بشناسانید چه هزینه هایی را دریافت می کنید. با ارزوی بهروزی نادررستمی اهواز
هوشنگ غفاری:
سلام... تولید کننده شیره خرما هستم در صادرات به همکاری نیازمندم...
عازم ریسی:
با سلام اینجانب فروشنده خرما در تن تناژ بالای ۱۰۰تن اگر میل به خرید خرمای شیره گیری دارید.درکیسه های ۵۰کیلوی به بار ۲۰الی ۳۰تن در هفته با شما قرارذاذ ببندم با تشکر ریسی از بلوچستان
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>