اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

مزایای استفاده از بتن اکسپوز

  • بتن اکسپوز با استفاده از مواد اولیه تولید بتن معمولی ساخته می شود, بنابراین طول عمر بسیار بالایی دارد.
  • وزن بتن نما به دلیل شکل ظاهری و قالب گذاری خاص نسبت به سایر مصالحی که برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شوند وزن سبک تری دارد.
  • تغییرات متغیر آب و هوایی تأثیری بر بتن اکسپوز نمی گذارد, به همین دلیل با استفاده از این نوع بتن می توان در تمام فصول سال عملیات نماکاری انجام داد.
  • بتن اکسپوز این امکان را برای طراحان فراهم می کند که با توجه به اندازه هایی که در پروژه خود ثبت نموده اند, نسبت به قالب گذاری این بتن ها اقدام کنند.
  • زمان اتمام پروژه نماکاری با استفاده از بتن های پیش ساخته بسیار کوتاه است زیرا چیدمان آنها همانند بلوک های معمولی ست و در حداقل زمان ممکن صورت می گیرد.

بتن

تفاوت بتن اکسپوز با بتن معمولی
در واقع بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز محسوب می شود. دسترسی آسان به مواد اولیه و قیمت مناسب آن از جمله ویژگی هایی است که این ماده را به ماده ای پر مصرف در بین پیمانکاران تبدیل نموده است. بتن از سیمان, آب و سنگدانه تشکیل می شود و به دلیل مقاومت و طول عمر بالا در تمام پروژه های عمرانی کاربرد دارد.

امروزه با ارائه طرح های مختلف نماکاری داخلی و خارجی ساختمان, استفاده از نوعی بتن به نام بتن نما یا بتن اکسپوز رایج شده است. بتن نما در واقع از همان مواد اولیه بتن معمولی ساخته شده با این تفاوت که در بتن نما، مقداری مواد افزودنی استفاده می شود که مقاومت و زیبایی بتن نما را افزایش داده و تغییرات جوی بر روی آن اثر نمی گذارد همچنین به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی زیبایی بی نظیری به نما می بخشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>