اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ورق pvc چیست؟



ورق PVC

پی وی سی فومیزه یا فوم پلی وینیل کلراید سخت یا همان ورق PVC چند سالی است به بازار صنایع چوب هم راه پیدا کرده و نجارها برای ساخت باکس هایی که دائماً با رطوبت ارتباط دارند، از این ورق استفاده می کنند. همچنین بیشتر باکس های روشویی که در بازار موجود هستند، با ورق PVC ساخته می شوند.

این باکس ها ابتدا با ورق PVC ساخته می شوند و با فن رنگ کاری، هر رنگ و بافتی که دوست دارند بر روی آن اجرا می کنند.پی وی سی فوم سخت دارای ساختاری بوده که می توان بر روی آن بدون آنکه ترک و یا شکافی در آن ایجاد گردد عملیات سوراخ کاری، اره کاری و پیچ کردن را انجام داد.

مزایای این ورق PVC

  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی
  • قابلیت رنگ شدن و پرینت شدن
  • ماشین کاری ساده
  • خواص عایق پذیری بالا
  • مقاومت در برابر حشرات و حیوانات موذی

تخته فیبر با دانسیته بالا یا HDF

اج دی اف حروف اختصار شده کلمات High Density Fiberboard است. HDF تحت حرارت و فشار بیشتری با استفاده از پرس گرم و با چگالی 0/8 تا 1/28 گرم بر سانتی متر مکعب تولید می شود. در مان ساخت برای ایجاد خاصیت هایی مانند قابلیت ماشین کاری، مقاومت در برابر رطوبت و آب و مقاومت در برابر کشش پیچ، از مواد شیمایی مخصوصی استفاده می شود. این تخته ها به دلیل سنگینی در ضخامت کم تولید می شوند.

ضخامت تخته های اچ دی اف بین 2.5 تا 8 میلیمتر است و به خاطر مقاومت بیشتر و وزن بالاتر آن نسبت به MDF گران تر است. از این تخته ها به عنوان روکش درب، کفپوش های طرح چوب، کابینت آشپزخانه، دیوار پوش ها و … استفاده می شود.

روکش چوب

روکش چوب در واقع لایه نازک از چوب است که ضخامت آن از سه دهم میلی متر تا 3 میلی متر هست. یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از روکش چوب، روکش کردن تخته های سلایی است. به عنوان مثال زمانی که نجارها سازه های چوبی را با استفاده از تخته سه لایی، پلای وود، ام دی اف خام و … می سازند، سازه نمای زیبایی ندارد و برای اینکه بتوانند پوشش مناسبی برای بهتر کردن نمای سه لایی داشته باشند از روکش چوب استفاده می کنند.

معمولاً روکش با استفاده از پرس گرم به تخته سه لایی پرس می شود. روکش ها در بازار به صورت متر مربعی به فروش می رسند. تقریباً محدودیتی در انتخاب روکش چوب مورد نظرتان ندارید چون روکش های طبیعی بسیاری از درختان جنگلی ناب در بازار موجود است و شما با پرداخت هزینه مناسبی امکان تهیه این روکش ها را دارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>