اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورق mdf چیست؟

ملامین یک ترکیب ارگانیک است که از فرمالدئید پلاستیک مقاوم در برابر حرارت تشکیل می شود. ترکیب ملامین و ام دی اف به کمک صنایع مختلف آمده است، و پوششی مقاوم و کاربردی را برای صنایع مختلف به وجود آورده است.

کاربرد ورق ام دی اف ملامینه بیشتر پوششی برای سطح های مختلف است؛ که به یک لایه با پایه ی کاغذ اضافه می شود تا لمینیت را تشکیل دهد و تبدیل به پوششی مقاوم برای انواع مواد و لوازم خانگی شود. رنگ های مختلف آن در دکوراسیون و طرح های بافت، پانل های ملامین و هر جایی دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از فرآوری های که از چوب ساخته می شود؛ ام دی اف است که با پوشش های مختلفی سطح مقاومت شان ارتقا می یابد و تنوع زیادی در روکش ها ایجاد می کند. یکی از این رو کش ها ملامینه است. کاربرد ورق ام دی اف ملامینه به عنوان یک روکش و پوشش که ایجاد عمق و سبک می کند و در درب های کشویی کابینت و قسمتهایی از کشو از این جنس زیاد استفاده می شود.

ورق های ام دی اف ملامینه در پوشش های سقف؛ صنعت خودرو سازی؛ دیوار پوش ها و کف پوش ها و سطح پشتی کمد و کابینت استفاده می شوند. یکی دیگر از کاربرد ورق ام دی اف ملامینه نصب آن در رویه های درب های چوب و گلاس های مختلف است.

ورق های ام دی اف ملامینه در طیف گسترده ای از رنگ ها، چوب های چوبی و الگو های تزئینی موجود است، در حقیقت تخته و یا ورقه ای با ضخامت های مختلف است. برخی ورق های ام دی اف ملامینه در صنعت مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد و این امر با توجه به کیفیت آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود ورق های ام دی اف ملامینه دوام عالی نسبت به سایر محصولات از جمله نئوپان دارند و در میزهای دفتری نیز به کار می روند.

برای مثال می توان گفت مقاوم در برابر خراشیدگی و شکستگی هستند و رطوبت در آن تأثیری ندارد. این ورقه ها معمولا سه لایه است ولی قیمت مناسبی دارند. پوشش تکمیل ورق های ام دی اف ملامینه، ضد آب است.

از ضخامت های مختلفی بر خوردار است که به طور معمول استاندارد صنعتی آن 25 میلی متر ضخامت دارد برخی از این ورق های ام دی اف با ضخامت 18 میلی متر وجود دارد. لبه های این ورق ها قابل تنظیم است و شکل پذیری و ابزار خوری خوبی دارد خصوصیات منحصر به فرد مکانیکی و فیزیکی این ورق ها باعث جایگزینی این نمونه با اوراق دیگر چوبی شده است.

گسترده ترین دامنه ی کاربردی را دارد که هر روز به موارد کاربرد ورق ام دی اف ملامینه افزوده می شود. علاوه بر ظاهری زیبا که این ورق های ام دی اف ملامینه به لوازم می دهند به راحتی تمیز می شوند و با ساختار همگن خود با سطحی صیقلی و صاف سر و کار خواهید داشت که تغییر شکل نخواهد داشت و طول عمر و مقاومت خوبی برخوردار است

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>