اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد ورق mdf

کاربرد ورق ام دی اف ملامینه بیشتر پوششی است، که در صنایع مختلف جهت کاربردهای متنوع و لایه های رویی برای تقویت مقاومت استفاده می شود. ورق ام دی اف ملامینه سبک و با مقاومت بالا و ارزان است. مزایای مختلفی در مصارف صنعتی و خانگی دارد که می توان به ضد قارچ و مقاوم در برابر حشرات بودنش اشاره کرد.

یکی از دلایل عمده ی کاربرد ورق ام دی اف ملامینه در صنایع عمر طولانی آن است که به دلیل فیکس شدن ورق های ام دی اف ملامینه به راحتی، آن هم با چسب چوب مورد استفاده ی صنایع قرار می گیرد. ورق های ام دی اف ملامینه به این جهت بیشتر مورد استقبال هستند که با وجود داشتن مزایای چوب از چوب ارزان تر و سبک تر هستند و به راحتی برش می خورند و ماشین کاری می شوند و مانند چوب سطحی گره و فرم بد ندارند در انواع مات و براق وجود دارد و مقابل خش و رطوبت مقاوم هستند و در صورت نیاز به راحتی سمباده می خورند و تنظیم می شوند.

یکی از فرآوری های که از چوب ساخته می شود؛ ام دی اف است که با پوشش های مختلفی سطح مقاومت شان ارتقا می یابد و تنوع زیادی در روکش ها ایجاد می کند. یکی از این رو کش ها ملامینه است. کاربرد ورق ام دی اف ملامینه به عنوان یک روکش و پوشش که ایجاد عمق و سبک می کند و در درب های کشویی کابینت و قسمتهایی از کشو از این جنس زیاد استفاده می شود.

ورق های ام دی اف ملامینه در پوشش های سقف؛ صنعت خودرو سازی؛ دیوار پوش ها و کف پوش ها و سطح پشتی کمد و کابینت استفاده می شوند. یکی دیگر از کاربرد ورق ام دی اف ملامینه نصب آن در رویه های درب های چوب و گلاس های مختلف است.

تولید این ورق ها به این صورت است که قطعات چوب را به صورت ورق های نازک در آورده و سپس این ورق های نازک را با چی پر؛ دفیبره کرده و با افزودن مواد مانند چسب و سایر موارد با حرارت به صورت فشرده در می آوردند و ملامین در این مرحله برای مقاوم نمودن ورق ها در برابر رطوبت و حشره بدان افزوده می شود.

پس از فشرده شدن در سایز های مختلف برش می خورد و بسته بندی می شوند. ورق های ام دی اف ملامینه می توان گفت کاربردی ترین ماده در ساخت کابینت ها است که البته در سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد ولی به دلیل تخصصی بودن این مورد اغلب از آن بی اطلاع هستند.

ورق های ام دی اف ملامینه در دو نوع ضخیم و نازک وجود دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند با عنوان مثال کاربرد ورق های ام دی اف نازک در کف کشو ها و پشت کابینت ها و رویه های درب ها است. روسازی؛ روی این ورق ها انجام می شود.از موارد دیگر استفاده و کاربرد ورق ام دی اف ملامینه را در صنعت خود رو سازی و پشت صندلی ها و دیوارکوب ها می توان مشاهده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>