اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد تخته پلی وود

بدون شک با شنیدن پلی وود این سوال برایتان مطرح می شود که پلی وود چیست؟جالب است بدانید پلی وود ها در واقع ورقه هایی هستند که از اتصال و چسباندن صفحه های نازک چوبی تهیه و تولید می شوند. ورقه هایی تشکیل شده از تخته های سه لا که از اهمیت بسیار زیادی در عرصه ساخت و ساز برخوردار می باشند.

اهمیت و کاربرد پلی وود ها در تمامی صنایع به گونه ای می باشد که امروزه شاهد انواع پلی وود ها با اندازه هایی متنوع و اشکالی گوناگون می باشیم.در ادامه به شرح جامع تری از پلی وود ها و ویژگی آن ها خواهیم پرداخت.

کاربرد پلی وود چیست؟

شاید این سوال برایتان مطرح شود که کاربرد پلی وود چیست؟ مزایا استفاده از پلی وود چیست؟ مشخصات فنی پلی وود چیست؟ موارد استفاده از پلی وود چیست؟ و از همه مهم تر ویژگی های پلی وود چیست؟
همان طوری که پیش تر اشاره کردیم ورق های پلی وود از اهمیت بسیار زیادی در صنعت های گوناگون برخوردار می باشند.

امروزه یکی از مهم ترین موارد استفاده از ورقه های پلی وود در عرصه ساختمان سازی می باشد. این ورق ها به دلیل ساختار و همچنین مقاومت بسیار زیادشان از جمله ورق های پر کاربرد و مناسب برای انواع قالب بندی سازه های بتنی می باشند. همان طوری که می دانید برای ساخت هر نوع سازه بتنی نیاز به قالب های بتنی می باشد.

قالب هایی که فشار های حاصل از بتن ریزی را تحمل می کنند و از خم شدن سازه ها جلوگیری می نمایند. از این رو ورقه های پلی وود با افزایش مقاومت، جلوگیری از کج شدن و تغییر شکل دادن سازه های بتنی از جایگاه ویژه ای در ساختمان سازی ها برخوردار می باشند.

همچنین از دیگر کاربرد های پلی وود یا تخته سه لایی می توان به استفاده از آن ها در ساخت انواع مبل ها و کمد ها اشاره کرد. کیفیت و مقاومت این ورقه ها مهم ترین عامل در انتخاب و استفاده از آن ها می باشد.
از دیگر کاربرد ها و موارد مصرفی پلی وود می توان به کابینت سازی، دیوار های چوبی و به طور کلی ساخت انواع سازه های چوبی اشاره کرد.

همچنین لازم است بدانید یکی از مهم ترین موارد مصرفی پلی وود ها استفاده از آن ها برای ساخت و تولید جعبه های بسته بندی می باشد. جعبه هایی که از اهمیت بسیار زیادی در بسته بندی محصولات سنگین وزن برخوردار می باشند.

ویژگی های پلی وود چیست؟

از جمله مهم ترین ویژگی های پلی وود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام و مقاومت بی نظیر
  • ضد ضربه
  • برش آسان
  • قابل استفاده برای تمامی سطوح مانند سقف، کف، دیوار ها و غیره
  • مناسب برای اجرای کار ها و پروژه های پیچیده
  • خوش کار
  • قابل تولید به اندازه و ابعاد دلخواه
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>