اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

صادرات مغز بادام زمینی به عراق:
مغز بادام زمینی تولید شده در ایران از طریق مرزهای هوایی و زمینی به کشورهای همسایه آن چون عراق توسط تجار صادر شده و این صادرات در حجم عمده انجام می پذیرد.

بادام زمینی از محصولات مهم و پر کشت در ایران بوده و سالانه بسیاری از شهرستان های این استان موفق به تولید انواع بادام زمینی با کیفیتی مطلوب گشته اند.

بادام زمینی را می توان سویا گیاهی نامید زیرا همچون دیگر حبوبات مانند عدس، لوبیا و … سرشار از پروتئین بوده و مصرف آن به افرادی که نمی توانند گوشت را به دلیل بیماری مصرف کنند، جهت کسب پروتئین توصیه می شود.

بادام زمینی دانه ای روغنی با پوسته ای نازک بوده و مصرف آن باید همواره کنترل شده باشد زیرا در مقادیر بالای مصرف ممکن است برای مصرف کننده مشکل به عمل آورد.

بادام زمینی

صادرات بادام زمینی به کشورهای همسایه:
همان طور که خود نیز واقفید ایران در تولید بادام زمینی و دیگر انواع مغزها به خودکفایی بالایی رسیده از این رو بسیاری از کشورها از جمله همسایه های آن طالب محصولات آن می باشند.

بادام زمینی هرساله در حجم بالا به کشورهای اطراف ایران از جمله عراق صادر می گردد و این مسئله به نفع سودآوری افرادی است که در کار تجارت این محصولات هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سید الیاس یادگاری:
تولید کننده مبلمان آمادگی جهت صادر به کوردستان عراق هستم
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>