اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات بادام زمینی به ترکیه

صادرات بادام زمینی به ترکیه: 
بادام زمینی از جمله تنقلاتی است که افراد در همه سنین به آن علاقه نشان می دهند. مصرف بادام زمینی در همه کشور ها به شکل های گوناگون انجام می شود اما کشت و برداشت آن در همه ی نقاط جهان امکان پذیر نست به همین علت است که کشور های تولید کننده به صادرات این محصولات مشغولند. برای مثال صادرات بادام زمینی به ترکیه یکی از فعالیت های مهم اقتصادی ایران به شمار می رود.

ایران یکی از تولید‌کنندگان بادام زمینی در خاورمیانه است. با توجه به تولید گسترده این محصول، راه‌های مختلفی نیز جهت عرضه و خرید و فروش این محصولات در کشور به وجود آمده است.

از جمله اصلی ترین راه های فروش بادام زمینی می توان موارد زیر را نام برد:

  • عرضه بادام زمینی به صورت مستقیم از طرف تولید کنندگان.
  • مراکز فروش بادام زمینی به شکل های مختلف.
  • فروش فله ای بادام زمینی.
  • خرید محصولات بسته بندی از فروشندگان سطح شهر.
  • سایت ها یا برنامه های فروش عمده یا جزئی محصولات.


با وجود راه های فوق به منظور تهیه بادام زمینی، خرید این محصولات برای عمده فروشان یا مصرف‌کنندگان کار دشواری نیست فقط کافی است مشتریان با توجه به شرایط خود، یکی از راه های فوق را برای خرید انتخاب کنند.

فروش بدون واسطه محصولات یکی از به صرفه ترین راه های خرید برای عمده فروشان و خرده فروشان است چرا که در این نوع خرید همانطور که از اسمش پیداست، عدم وجود واسطه های فروش سبب کاهش سود فروش و پایین آمدن قیمت فروش محصولات می شود.

از آنجا که فروش بدون واسطه توسط تولید کنندگان انجام می شود، خریداران می‌توانند از تازگی محصولات اطمینان داشته و از کیفیت و خواص بادام زمینی خریداری شده بهره مند شوند.

خریداران بادام زمینی با کیفیت در ایران، قشر خاصی از افراد نیستند بلکه بسیاری از افراد به خوردن بادام زمینی یا فراورده های آن علاقه نشان می دهند.

به این ترتیب تولید کنندگان و فروشندگان این محصولات همواره در تلاشند تا بتوانند محصولاتی با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار داده و باعث شوند که تمام متقاضیان این محصولات بتوانند از خواص چشمگیر بادام زمینی بر سلامت افراد بهره مند شوند.

صادر کنندگان برتر بادام زمینی به ترکیه:
ترکیه یکی از کشور هایی است که مصرف بالایی از بادام زمینی را دارد، همین میزان مصرف سبب افزایش واردات این محصول به این کشور می شود.

افزایش صادرات بادام زمینی ایرانی به ترکیه کمک شایانی به رونق اقتصادی و صنعتی ایران می کند در نتیجه شرکت‌های متعددی در تلاشند تا با بالا بردن کیفیت محصولات خود آن را به محصولاتی صادراتی تبدیل کرده و در فعالیت عمده صادر کردن بادام زمینی دخیل شوند.

در نتیجه این تلاش ها کیفیت محصولاتی که در داخل کشور نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به فروش می‌رسند نیز افزایش یافته و در نتیجه موجب رضایت مشتریان این محصولات می شود.

مزیت های استفاده از بادام زمینی با کیفیت بالا:
باید بدانیم که بادام زمینی مرغوب و با کیفیت بالا، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است که بر سلامت انسان تأثیر گذاشته و مفید واقع خواهد شد.

در نتیجه وجود مزیت ها و خواص بادام زمینی و فراورده های آن، پزشکان به منظور پیشگیری یا درمان بسیاری از بیماری ها، مصرف مقداری از این محصولات را در روز و به عنوان میان وعده به مراجعین خود توصیه می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>