اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اور فلز نجاری چیست؟

اور فرز یا فرز دستی یکی از دستگاه های پر استفاده در صنایع چوب است. این دستگاه را تقریباً می توان در تمامی کارگاه های صنعت چوب یافت. جد بزرگوار اور فرز همان فرز میزی یا فرز صندوقی و فرزندان خلف آن، همین دستگاه های CNC تراش مورد استفاده در صنعت چوب هستند!

شاید با مطالعه جمله بالا به این نتیجه رسیده باشید که کاربرد اور فرز بسیار گسترده تر از چیزی است که تا به حال به آن فکر می کردیم. همان طور که می دانید فرز در دو نوع میزی و دستی (فرز مینیاتوری، مینی فرز و اور فرز) در بازار موجود است.

یکی از مهم ترین موارد استفاده از روتر یا همان اور فرز، ایجاد طرح و نقش در قسمت لبه چوب است. البته این قابلیت به لطف تیغه های بلبرینگ دار مخصوص اور فرز انجام می شود. درواقع کاربرد اور فرز محدود به اجرای ابزار در قسمت لبه کار نیست و می توان با این دستگاه سودمند طیف گسترده ای از کارهای نجاری را انجام داد.

پس از باز کردن بسته بندی اور فرز (از هر برندی باشد) مطمئناً با شابلون ها، تجهیزات کمکی و … روبرو شده اید که احتمالاً برای شما ناآشنا هستند. این تجهیزات برای به کارگیری اور فرز در شرایط مختلف برای دستگاه شما طراحی شده اند و شما می توانید با استفاده از این لوازم کمکی هر ایده ای را اجرا کنید.

این ابزار همه کار اغلب با دست در مسیر موردنظر به حرکت در می آید و شیار، ابزار یا نقش موردنظر را بر روی چوب ایجاد می کند. در مواردی هم اور فرز به میزهای مخصوص به خود یا حتی میزهای خویش ساز متصل می شود و امکان استفاده از آن به عنوان فرز میزی را هم خواهید داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>