اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انتخاب دزدگیر مناسب ؟
انتخاب دزدگیر مناسب سوالی است که در هنگام خرید دزدگیر مورد توجه قرار می گیرد. واقعیت این است که ما با توجه به نیاز و انتظارات خود باید انتخاب کنیم.

دزدگیر

با توجه به نیاز شما ممکن است دزدگیر ساده بهترین انتخاب باشد یا مثلا شما در آپارتمان شلوغی زندگی میکنید و دوست دارید وقتی صدای آژیری میشنوید بدانید که مطمعنا این اتومبیل شماست یا همسایه شما؟ خب بهتر است دزدگیر تصویری یا ماهواره ای را انتخاب کنید.

یا به عنوان مثال شما شخصی هستید که اتومبیل خود را به افراد آشنا قرض میدهید و دوست دارید از مسیرها یا وضعیت لحظه ای خودرو مطلع شوید پس مسلما دزدگیر ماهواره ای جوابگوی نیاز شماست.

بعد از بخش نیاز سنجی اولویت کیفیت همیشه مد نظر است.

مواردی مانند برد ریموت دزدگیر، کیفیت ساخت ریموت ( ریموت وسیله است که دائما همراه شماست و در معرض ضربه و آسیب پذیری قرار دارد).

میزان ورودی حسگر ها و خروجی یونیت اصلی دزدگیر ( مانند داشتن ورودی چشم اتومبیل و یا خروجی پاور ویندوز).

شکیل و زیبا بودن ریموت، مدت گارانتی یونیت اصلی، داشتن رله قطع برق جهت خاموش نمودن اتومبیل در مواقع لازم، همگی مواردی هستند که بهتر است قبل از خرید مورد توجه قرار دهید.

مسافت کارکرد ریموت
مقدار برد ریموت به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:
کیفیت ساخت خود ریموت ( PCB مدار داخلی ریموت)
آنتن دار بودن یا نبودن و مدار گیرنده "RF" دزدگیر.
مکانی که شما در آن قرار دارید.
میزان باطری ریموت.

دزدگیر

برد ریموت دزدگیر
هرچه خود ریموت دارای مدار ارسال قوی تری باشد برد ریموت بیشتر خواهد بود، هر چقدر درب ها، چهار چوب ها در محیطی که شما در آن قرار دارید بیشتر باشد باعث افت سیگنال می گردد و برد ریموت کمتر می شود.

بنابرین در محیط باز برد ریموت در بیشترین حالت خود قرار دارد، هر قدر میزان شارژ باطری ریموت بیشتر باشد برد ریموت بهتر خواهد بود.

مدار RF
مدار آر اف "RF Module" دارای انواع مختلفی است. برخی آنها فقط رسیور "گیرنده" هستند ( مدار RF دزدگیر های ساده از این نوع می باشند).

برخی دیگر هم گیرنده و هم فرستنده هستند ( مدار آر اف در دزگیرهای تصویری از این مدل می باشند) فرکانسهای 315 و 433 از متداولترین نوع در دزدگیرها می باشند.

دزدگیرهایی که برد خوبی دارند علاوه بر ریموت باکیفیت دارای مدار RF قویتری هستند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>