اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فوم بتن

برای ساختن فوم بتنی، ابتدا ماسه بادی یا ماسه نرم را همراه سیمان و آب در داخل دستگاه میکسر مخلوط می کنند. پس از آن، فوم کف زا را در محفظه ای به نام فوم ساز می ریزند و با آب، آن را رقیق می کنند. سپس با استفاده از پمپ هوا از لوله های مخصوصی که خروجی های ریزی دارند با فشار زیاد عبور داده می شوند و تولید کف می کنند.

سپس کفی که به وجود آمده را در میکسر، با دوغاب سیمان و آب مخلوط می کنند که در اینجا، حباب های ریز در کل ملات پخش می شوند. بعد از مخلوط شدن کامل بتن، با استفاده از پمپ، به طبقات پمپاژ می کنند و با ضخامت تقریبا 10 سانتی متر روی سطح پخش می کنند.

دوام و مقاومت فوم بتنی
قدرت و دوام فوم بتنی به اجزای آن بستگی دارد. برای مثال فوم بتنی که از شن و ماسه ساخته می شود، از نظر مقاومت و چگالی بالاتر از فوم بتن ساخته شده از فوم و بتن است. یکی از مواد کاربردی در مخلوط های فوم بتن سیمان پرتلند است که خود به خود با سیمان و فوم مخلوط می شود. علاوه بر آن ممکن است این مخلوط از سنگ آهک نیز تشکیل شده باشد. این مخلوط ها محصولی ایده آل برای انجام پروژه های ساختمانی ایجاد می کنند و هر چه متراکم تر باشند مقاومت آنها بالاتر است.

فوم بتن

مدت زمان خشک شدن فوم بتنی
پس از اتمام کار اجرای بتن بر روی سطح، برای جلوگیری از ترک های سطحی، حداقل تا 3 روز سطح بتن را باید مرطوب نگه داشت. پس از آن، می توان با افزودن مواد زودگیر کننده، طی مدت 12 ساعت، بتن را خشک کرد. باید دقت کنید که عجله ای برای خشک شدن بتن نداشته باشید، زیرا ممکن است به دلیل خشک شدن سریع، از استحکام بتن کاسته شود و حالت جمع شدگی به خود بگیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>